تمرینات پیش فصل پرسپولیس با پیراهن‌های تولیدی شرکت جدید دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
کمپانی مروج با مدیریت مجید ساعدی‌فر، تامین البسه پرسپولیس در فصل جدید را بر عهده گرفته است.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، باید به مرور و طی ۵ سال آینده شناسنامه‌ها حذف شده و کارت ملی جایگزین شناسنامه‌ها شود.
خبرگزاری دولت نوشت: اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد دیگری از استان‌ها و شهرها را جایگزین مقاصد شلوغ، برای سفر پیشنهاد کرد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود، گفت: امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.
در حالت کلی در اقتصاد کشور تورم داریم که بسیاری از شرکت‌ها هم از منظر درآمدی تحت تاثیر این فاکتور قرار میگرند، چراکه ارز جایگزینی شرکت‌ها کاملا تحت شعاع افزایش ارز قرار خواهد گرفت بنابراین اگرچه از فاکتور افزایش نرخ ارز سایر شرکت ها هم تاثیر میگرند اما کامودیتی‌محورها از جمله شرکت‌های فلزی، معدنی، پتروشیمی و حتی پالایشی‌ها در جایگاه نخست این صف قرار دارند.
فیس بوک مجموعه ای از تبلیغات آنلاین مروج خشونت در برزیل را تایید کرده است. این درحالی است که اخیرا معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به ساختمان های دولتی آسیب زده اند.
سفیر ایران با انتقاد از رفتار‌های دوگانه کشور‌های اروپایی با موضوع حقوق بشر، تاکید کرد: کشور‌هایی که در تشویق مردم به خشونت و اجازه سوء استفاده از آزادی بیان توسط رسانه‌های ضدایرانی مروج خشونت و توهین کننده به مرجعیت سیاسی و دینی ایران نقش دارند، بهتر است به جای فشار سیاسی بر ایران و دلسوزی غیرواقعی برای مردم ایران، به وظایف خود بر اساس کنوانسیون وین برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های ایرانی عمل کنند.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
باقری همچنین با اشاره به حمله تروریستی عناصر تکفیری به زائران بیگناه حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز، اینگونه اقدامات تروریستی را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای دانست که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح پالایش و شناسایی رانندگان ، افراد پشت نوبتی به مرور جایگزین و بیمه می شوند.
بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی ۶ ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.
گروه مالی گردشگری در "دومین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی 1401 " نشان عالی مسئولیت اجتماعی و همچنین رتبه برتر " مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی " را کسب کرد.
در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر
مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد گفت :تبلیغات مشتمل بر اهانت به مقام شامخ زن و مروج بی عفتی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ