فیس بوک مجموعه ای از تبلیغات آنلاین مروج خشونت در برزیل را تایید کرده است. این درحالی است که اخیرا معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به ساختمان های دولتی آسیب زده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
آریگو ساکی، اسطوره مربیگری فوتبال ایتالیا، معتقد است که لوچانو اسپالتی گزینه ایده‌آل برای تیم ملی ایتالیا بود.
بعد از ۲۴ ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بر ضرورت استحکام سازه‌های ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت تاکید کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
قم- رئیس ستاد انتخابات کشور بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور تاکید کرد.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: علیرغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است.
افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه ای تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و اندیشه و سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.
شایعات فراوانی در خصوص سری گالکسی‌های اس ۲۳ وجود دارد، اما بیشترین چیزی که شرکت بر روی آن تاکید داشته، دوربین‌های این سری و خصوصا برترینِ آن یعنی گالکسی اس ۲۳ اولترا است.
رگولاتور حریم خصوصی فرانسه جریمه ای ۶۰ میلیون یورویی برای مایکروسافت تعیین کرده است زیرا این شرکت تایید کرد که دسترسی به کوکی های تبلیغاتی را برای کاربران تسهیل کرده است.
حجت‌الاسلام مروجی طبسی تاکید کرد: ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دشمنان عنود ملت ایران در ادامه اغتشاشات اخیر و پروژه ناامن‌سازی کشور عزیزمان، دست به جنایت دیگری زده و ده‌ها تن از زائران مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را به خاک و خون کشیدند.»
کیلیان امباپه تایید کرد که با فدراسیون فوتبال فرانسه به خاطر شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی دچار اختلاف شده است.
طبق رای قاضی دادگاه فدرال آمریکا، گوگل غیر از یک مورد باید با همه اتهامات ضدانحصاری مربوط به تبلیغات آنلاین خود روبرو شود که توسط دادستان های کل تگزاس و ۱۶ ایالت یا منطقه دیگر مطرح شده است.
بر اساس این پیش‌نویس جدید استفاده از اشخاص کمتر از ۱۸سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالا‌های مورد مصرف کودکان ممنوع است و هرگونه تأیید دارو، فرآورده‌های شیر نوزاد، نوشیدنی‌ها و سایر مواد غذایی که به‌عنوان جایگزین کامل‌کننده یا مکمل شیر مادرند ممنوع می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی تاکید کرد که ارتقاء سطح آگاهی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه جزء ضرورت هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ