در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه چند نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه 2 نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل ۲۸ هزار واحد دیگر عقب نشینی کرد تا بورس دوباره روز قرمز دیگر را طی کند. در روز قرمز بورس، کدام نماد‌ها ورود و خروج پول هوشمند داشتند؟
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه یک نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
چند نماد در هفته جاری از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار خواهند کرد. این نماد‌ها کدامند؟ و به چه دلیل مجمع تشکیل می‌دهند؟ کدام نماد‌ها برای افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند؟
امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل با عملکرد نه چندان مناسب غول‌های بورسی قرمزپوش به تعطیلات آخر هفته رفت و شاخص کل هموزن، اما سبزپوش و با رشد مناسب معاملات این هفته را به پایان رساند. کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟
در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۷۲۰ نماد در بازار سرمایه داد و ستد شد که بیش از ۶۵۰ نماد با بازدهی مثبت همراه شدند و فقط بازدهی حدود ۷۰ نماد منفی بود. این نماد‌ها کدامند؟
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه ۳ نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در همین نیم ساعت ابتدایی بورس امروز مروری خواهیم داشت به فیلتر‌های مهم بورس و نماد‌های خارج شده از این فیلتر‌ها را معرفی می‌کنیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد‌ها بود؟
چند نماد در روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار خواهند کرد. این نماد‌ها کدامند؟ و به چه دلیل مجمع تشکیل می‌دهند؟ کدام نماد‌ها برای افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند؟
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در روز یکشنبه ۱۷ مهرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۹۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص سه پرونده اعلام کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.
ریختن مایعات، کشیدن سیگار، جاماندن خوراکی و … می‌تواند دلیل اصلی بوی نامطبوع خودرو باشد که با گرم شدن هوا در فصل تابستان و برخورد نور مستقیم آفتاب به قطعات داخلی، بوی بد خودرو می‌تواند شدیدتر هم بشود.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در نشستی خبری به بیان گزارشی از عملکرد ۱۰ ساله صندوق توسعه ملی پرداخت و از تزریق منابع مالی جدید به بورس خبر داد.
به‌رغم وعده دولت برای پرداخت سود سهام عدالت در هفته آخر اسفند، ۸ شرکت بزرگ هنوز سود را به‌حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.اما علت این عدم تحقق پرداخت در چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ