مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد گفت :تبلیغات مشتمل بر اهانت به مقام شامخ زن و مروج بی عفتی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات زنونی درباره رضا اسدی از تراکتور شکایت کرد.
شکایت فوری سپاهان از مالک تراکتور
بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده اپ در انگلیس به دلیل کمیسیون اپ استور اپل از این شرکت شکایت کرده اند و به نظر می رسد غرامتی ۷۸۵ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در انتظار این شرکت باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت کرد.
رئیس کمیته انضباطی می‌گوید در صورتی که سایپا پیش از پایان فصل شکایت خود را انجام می‌داد، نتیجه بازیهای شمس آذر تغییر می‌کرد.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
داستان تصادف چند ماه پیش چیرو ایموبیله همچنان برای او تبعات دارد و به تازگی خبر رسیده که از او شکایت نیز شده است.
دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی سازی در دادسرا حضور پیدا کرده اند.
ماجرا بر سر این است که نظریه‌پرداز مورد علاقه صداوسیما که صبح جمعه‌ها آنتن تلویزیون را در اختیار دارد به بهانۀ اعدام فردی به نام علیرضا اکبری به اتهام جاسوسی برای انگلستان مدعی شده بود او در ستاد روحانی بوده و به این هم بسنده نکرده و افزوده بود: «دور و بر روحانی از این آدم‌ها هستند اگر خودش نباشد.»
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
ستاد حقوق بشر ضمن این که حق شکایت از سوی آنانی که بر این باورند مورد آزار قرار گرفته اند را به رسمیت می‌شناسد، همزمان حق شکایت از افرادی که بدون مستندات مبادرت به شایعه پراکنی می‌کنند را برای کارکنان سازمان زندان‌ها و یا عوامل مجری قانون به عنوان ضابط قضایی نیز به رسمیت می‌شناسد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش از ستاد تا کف مدرسه جزو سالم‌ترین دستگاه‌ها است و کارکنان آن ازجمله معلمان جزو نهادهای مرجع جامعه هستند.
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. وقتی هزینه-فایده می‌کنیم، حتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم حاضر نیست مسئولیت این کار‌ها را بر عهده بگیرد؛
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ