خبرگزاری دولت نوشت: اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آصفری گفت: قبل از تجمعات این طرح در کمیسیون مجلس در حال بررسی بود و در آخر کار که طرح مجلس نهایی شده بود و دولت دید که زورش نمی‌رسد تا طرح را به مجوز محور تبدیل کند یک لایحه آورد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت از لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری خبر داد.
بهزاد نبوی از چهره‌های جریان اصلاحات گفت که برای ریاست جبهه اصلاحات که دوره جدید آن به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده که آمادگی پذیرش این مسوولیت را ندارد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: پس از برگزاری ۴۵ جلسه کمیسیون تخصصی و ۷ جلسه هیئت وزیران، لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه امروز در جلسه فوق‌العاده دولت به تصویب رسید.
مازنی نوشت: این لایحه چنان است که انگار به‌جای فراهم کردن زمینه اجرای اصل بیست و هفتم و آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها، در پی ایجاد محدودیت برای مردم است و به شیری می‌ماند که یال و دم و اشکم ندارد! که اینچنین شیری خدا هم نافرید!
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار متنی از تصمیم والدین آرات گلایه کردند.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
محمد دهقان درباره لایحه برگزاری تجمعات قانونی گفت: این لایحه پس از اصلاح و تصویب مجدد در هیات دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: لایحه برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها نهایی شده و به زودی بعد از انجام کارهای کارشناسی در دولت تصویب و به مجلس فرستاده خواهد شد.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
ایرنا نوشت: مدیر یکی از مراکز درمانی تهران در این باره اظهار داشت: میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای جمع‌بندی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در روز شنبه (فردا) خبر داد.
ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
پس از آنکه نازنین بنیادی در جلسه غیررسمی سازمان ملل حاضر شد و علیه جمهوری اسلامی صحبت کرد، ایرنا، خبرگزاری دولت در مطلبی او را «پرستوی جنسی تام کروز» خوانده است.
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: شنیده‌ها حاکیست که گردانندگان تجمع برلین، دست به دامن گروه‌های مدنی غیر ایرانی از جمله دگرباش‌ها و پناهندگان سایر کشور‌ها شده و آن‌ها را با وعده‌های مالی به تجمع آورده بودند.
خبرگزاری رسمی دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در تجمعات پراکنده دیروز [یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱]تهران کشته نشده است.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ