«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر مدافع تیم ملی جوانان عراق در مصاحبه ای تلویزیونی از توافق برادر خود با باشگاه مس رفسنجان ایران صحبت کرد.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
برادر میسون مونت، به شدت به انتقادات بر علیه برادرش واکنش نشان داد.
مهاجم سابق خیبر خرم آباد با عقد قرارداد رسمی به این تیم بازگشت
مرتضی فنونی‌زاده در مورد اظهارات برادرش و وحید قلیچ در فضای مجازی صحبت کرد.
منابع اماراتی از درگذشت برادر رئیس امارات و اعلام سه رروز عزای عمومی در این کشور خبر دادند.
برادر ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید با درخشش مقابل نروژ در رقابت‌های قهرمانی زیر نوزده ساله‌های اروپا پرتغال را به فینال رساند.
هوگو آویرو، برادر کریستیانو رونالدو، به دلیل فروش پیراهن های تقلبی محاکمه شد.
خلیل البلوشی، گزارشگر و مفسر مشهور فوتبال، می‌گوید برادر نابینایش استعداد او در این حرفه را کشف کرده است.
منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
میرعبدالله موسوی خامنه، صبح امروز چهارشنبه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
تراویس کلس، ستاره کانزاس سیتی، شب گذشته موفق شد با پیروزی این تیم برابر فیلادفیا ایگلز فاتج سوپربول شود و شاهد شکست برادرش باشد.
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".
علی احمدی‌وفا که مرداد ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلا رسید، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان فینالیست شد.
برادر کیلیان امباپه اولین بازی خود را برای تیم پاری سن ژرمن انجام داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، بازیکن فوتبال و سه نفر دیگر در نتیجه تحقیقات درباره اتهامات اخاذی دستگیر شدند.
جایگزین مهرداد محمدی در باشگاه العربی قطر بازیکنی نامدار در دنیای فوتبال است؛ رافینیا آلکانترا هافبک سابق بارسلونا!
تیم فوتبال استقلال در یک بازی تدارکاتی به مصاف داماش رفت و با سه گل به پیروزی رسید.
برادر سرپرست فدراسیون فوتبال، مربی تیم ملی شد
حسین ابراهیمی گفت: مهدی هاشمی، برادر داماد آیت‌الله منتظری هم می‌گفت از همه انقلابی‌تر هستم اما بعدا هم قاتل از آب درآمد، هم دشمن انقلاب.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ