باقری همچنین با اشاره به حمله تروریستی عناصر تکفیری به زائران بیگناه حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز، اینگونه اقدامات تروریستی را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای دانست که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل غرب اروپا خاطرنشان ساخت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اجازه نمی دهیم با اقدامات خودسرانه، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مورد بی‌توجهی‌ قرار گیرد.
مدیرکل غرب اروپا با اشاره به رویکرد منفعلانه دولتهای اروپایی در قبال کتاب سوزی تصریح کرد: کتاب سوزی به معنای پایان آزادی اندیشه است و سکوت در برابر چنین جنایت فجیع فرهنگی نتیجه‌ای جز خشونت، تشویق و ترویج تروریسم ندارد.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
سفیر فرانسه در باکو پس از دیدار «امانوئل ماکرون» با جامعه ارامنه به وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
آلمان امروز سفیر ترکیه در برلین را به بهانه انتقاد هفته گذشته آنکارا از بازداشت ۲ خبرنگارش در فرانکفورت در اقدامی متقابل احضار کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر آلمان در اعتراض به‌بازداشت ۲ روزنامه‌نگار روزنامه «دیلی صباح» در فرانکفورت خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز از احضار سفیر ایران در برلین برای بار دوم در روزهای اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر ایران در برلین به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
دولت آلمان سفیر ایران در این کشور را به وزارت خارجه فراخواند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
سفیر جمهوری فدرال آلمان در پی تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، به وزارت امور خارجه احضار شد.
«هانس ادو موتسل» سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
طبق اعلام وزارت امور خارجه آلمان، نیچایف روز یکشنبه به دلیل همه پرسی‌هایی که روسیه در دونباس در شرق اوکراین برگزار کرد، احضار گردید.
وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر روسیه در این کشور به دلیل اقدام مسکو در الحاق مناطق جدید به خاک خود خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان مدعی شد که این وزارتخانه سفیر جمهوری ایران در این کشور را به دلیل اعتراضات اخیر ایران احضار کرده است.
در پی اقدام تحریک‌آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، به وزارت امور خارجه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ