احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
زارع زلزله‌شناس گفت: «بررسی‌های زلزله شناختی بر روی داده‌های ۲۹ سال اخیر در پهنه گسل مشا و منطقه آتنشفشان دماوند نشان می‌دهد که قطعه شرقی گسل مشا تحت اثر فعالیت اتاقک ماگمایی دماوند به ویژه در ژرفای ۷ تا ۱۴ کیلومتری است.»
رئیس صداوسیما گفت: در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
رئیس آکادمی ملی المپیک با تأکید بر اینکه وسایل سرمایشی سالم است، گفت: به خاطر کمبود برق و افت ولتاژ وسایل سرمایشی خاموش هستند.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
تشکری هاشمی با بیان اینکه در امسال کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه امسال مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
تشکری هاشمی با بیان اینکه در سال‌جاری کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه سال‌جاری مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
علیرضا زاکانی در مورد آخرین وضعیت احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: مکان یابی آرامستان‌ها انجام شده و در حال رایزنی برای گرفتن این مکان‌ها هستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاون حمل و نقل ترافیک می‌خواهم در صحن درباره سرویس مدارس استثنایی گزارش ارائه دهد و برای حل این مشکل پاسخگوباشد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
شهردار تهران درباره طرح اخذ عوارض از قبر‌ها گفت: موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است. از سابق رسم بود که برای دادن خدمات به مجموعه‌های آرامگاهی پولی دریافت می‌شد و این موضوع مربوط به قبور عمومی نیست.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوای این کلانشهر توضیح داد.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه معمولا شهرداری پس از ایجاد شغل مزاحم متوجه آن می‌شود، توضیح داد: شهرداری در فرآیند صدور مجوز برای کسب و کار حضور ندارد. زمانی‌که یک شغل مزاحم ایجاد می‌شود، به شهرداری اعلام می‌کنند که باید مزاحمت این شغل رفع شود، درحالی‌که قانون با صراحت اعلام کرده است که باید ابتدا از ایجاد شغل مزاحم جلوگیری شود.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران میخواهم درباره وضعیت منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی‌های لازم را انجام دهد.
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ