سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
ایران‌خودرو، در اقدامی تازه از رنگ‌های جدید خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می‌شوند، رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد بازی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، سیاست جدیدی است که ایران‌خودرو برای حفظ بازار خود انجام می‌دهد.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
روابط عمومی این شرکت اعلام کرده فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا همچنان فعال است و تمام بخش‌ها درحال خدمت‌رسانی و انجام تعهدات خود به مشتریان و فروشندگان هستند.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد شب گذشته در رأس هیأتی سیاسی وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.
به‌نوشته‌ی فیوچریسم، دلیل اینکه Throwflame از ربات Spot شرکت بوستون داینامیکس استفاده نکرده، ممنوع‌بودن نصب سلاح روی این سگ رباتیک است.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
پس از آنکه شرکت کوکاکولا بدلیل ‎جنگ اوکراین، رسما فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد صادرات کوکاکولا و پپسی ایرانی آغاز شد.
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
سرانجام اداره هوانوردی فدرال آمریکا مجوز اولین پرواز مداری بزرگ‌ترین موشک فضایی شرکت اسپیس‌ایکس را صادر کرد.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
هزاران نفر در برلین در راهپیمایی اعتراضی علیه ارسال سلاح به اوکراین شرکت کردند.
ناسا با همکاری وزارت دفاع، شرکت بوئینگ را برای تولید X-۳۷ انتخاب کرد. این هواپیمای فضایی آزمایشی، وظیفه آزمایش کردن فناوری‌های جدید، از تعمیر ماهواره‌ها گرفته تا دستیابی به قابلیت استفاده مجدد کامل، و کاهش هزینه ارسال محموله به مدار زمین با یک دهم هزینه، را به عهده داشت.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
وزارت ورزش: مردانی بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است
در نقاط مختلف جزیره مروارید قطر تابلو‌هایی با احادیث پیامبر اسلام و حضرت علی (ع) نصب شده تا شرکت کنندگان در جام جهانی اینگونه با دین اسلام آشنا شوند.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد دیشب (شنبه) ۱۵ مرداد ماه پس از پایان روز سوم گفتگو‌ها در وین در مراسم عزاداری در مرکز اسلامی وین پایتخت اتریش شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ