مراسم ترحیم مرحومه اعظم روحانی همسر استاد شهید مرتضی مطهری صبح امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور علی و محمد مطهری فرزندان آن مرحوم و علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ترحیم برادر آیت الله علم الهدی در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد.
نام ماستنگ قطعا جز خاص‌ترین برند‌های ثبت شده در تاریخ صنعت خودرو است و اکنون که لوگوی دارک هورس یا همان اسب سیاه را نیز حمل می‌کند، انتظار ویژگی‌های متفاوتی از این تریم داریم.
در اینجا تصاویری از یک چشم‌انداز خیالی از کویر لوت در هزار سال آینده را خواهید دید که هوش مصنوعی برای ما ترسیم کرده است. چشم‌اندازی با دریاچه‌های مصنوعی، درختان نخل و ساختمان‌هایی با شکل و شمایل مختلف؛ از آسمانخراش‌های مدرن گرفته تا عمارت‌هایی به رنگ خاک و گنبد‌هایی سپیدرنگ.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه‌ها و دیگر شخصیت‌ها در مسجد نور برگزار شد.
این تصاویر که خانواده‌های کشور‌های مختلف را نشان می‌دهد، توسط هوش مصنوعی خلق شده. ترکیب هوش مصنوعی با یک دیزاینر، نتایج حیرت‌انگیزی رقم خواهد زد.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از اولین شهر قابل سکونت برای انسان در مریخ در ۵۰۰ سال آینده را ترسیم کرده است، که در ادامه خواهید دید.
حجج الاسلام محمدرضا و محمدباقر سیستانی فرزندان مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سیستانی در مراسم ترحیم واعظ فقید شیخ محمدباقر مقدسی در نجف اشرف شرکت کردند. شیخ محمد باقر مقدسی از خطبا و علمای برجسته نجف هفته گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. وی متولد ۱۹۳۹ در نجف و یکی از برجسته‌ترین خطبای حسینی به شمار می‌رفت. شیخ باقر مقدسی علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی نیز داشت و صاحب صدای زیبایی بود.
در تریم اسپرت R/T از خروجی اگزوز دوقلو در قسمت عقب خودرو استفاده شده که ظاهر جذاب تری را در مقایسه با سایر تریم‌ها برای رمپیج ایجاد می‌کند.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عصر شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم عصر شنبه (۳ تیر ۱۴۰۲) با حضور برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است.
طبق گزارش فوربس ثروتمندترین مرد روسیه آندری ملنیشنکو (تصویر، به همراه همسرش)، سهامدار ارشد شرکت صنایع شیمیایی یورو کِم و همچنین مالک شرکت انرژی زغال‌سنگ سیبری است. میزان دارایی‌های او بیش از ۲۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم همسر شهید مطهری یکشنبه ۷ اسفند در مسجد اعظم قلهک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، یکشنبه ۹ بهمن با اسماعیل کوثری، موسی غضنفرآبادی، مصطفی میرسلیم و محمدتقی نقدعلی چهار نماینده مجلس شورای اسلامی که از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم ترحیم همسر سید محمد باقر حکیم شهید محراب(قدس سره) حضور یافت.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
مدرسه دوران کودکی او در یک آگهی ترحیم بدون ارائه جزئیاتی درباره شرایط کشته شدن وی، اعلام کرد که «آنتون لیستوپاد» در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین خلبان نیروی هوایی اوکراین شناخته شد و در عملیات نظامی در شرق کشور شرکت کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ