تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزودی شاهد پخش مجموعه‌ی مستندی درباره ورزش ایران از شبکه ورزش خواهیم بود.
روایتی متفاوت از دلاورمردی های قهرمانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در احیای زندگی و یاری رساندن به مردم عزیز کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلا است و این اختلال خسته‌اش کرده است.
مستندی با محوریت محبوبیت تیم ملوان در بین مردم انزلی امشب به صورت خصوصی اکران خواهد شد.
شهید عماد مغنیه بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ ۳۳ روزه بود که در حادثه تروریستی به شهادت رسید.
مستندی از روزهای پرالتهاب انقلاب در شهر مشهد که در این فیلم برای اولین بار مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
در مستندی از بارسلونا که از شبکه آمازون پخش خواهد شد، حال و هوای رختکن بارسا قبل از ال کلاسیکوی برگشت فصل قبل لالیگا به تصویر کشیده شده است.
آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا(ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
مستندی از چگونگی دستگیری امیر منصور آریا ، شاه مهره آمریکایی‌ها برای تجزیه شرق ایران که توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته زندان اوین از آشوب سارقین در مستند «شکست فرار» منتشر شد.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرش در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.
دختر مرحوم دهداری اعتقاد دارد فیلم مستندی که جواد خیابانی سازنده آن بود در مورد باشگاه شاهین درست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ