تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
هوش مصنوعی توانست ابر قهرمانان فیلم‌های تخیلی معروف را در ایران به تصویر بکشد.
سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
حجج الاسلام محمدرضا و محمدباقر سیستانی فرزندان مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سیستانی در مراسم ترحیم واعظ فقید شیخ محمدباقر مقدسی در نجف اشرف شرکت کردند. شیخ محمد باقر مقدسی از خطبا و علمای برجسته نجف هفته گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. وی متولد ۱۹۳۹ در نجف و یکی از برجسته‌ترین خطبای حسینی به شمار می‌رفت. شیخ باقر مقدسی علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی نیز داشت و صاحب صدای زیبایی بود.
دکتر علی لاریجانی امروز یکشنبه در مراسم ختم صبیه آیت الله حاج مجتبی تهرانی حضور یافت.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) همسر آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دی ماه سال ۱۴۰۱ درگذشت و در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم عماد افروغ، جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
یگان اسب سوار برای تامین نظم و امنیت در روز سیزده به حضور پررنگی در پارک چیتگر تهران داشتند. تصاویری از آن‌ها ببینید.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
این روزها در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم مسلمان پاکستان علاوه بر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان در دیگر شهرها از جمله راولپندی، لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، حیدرآباد،پیشاور، خیبرپختونخواه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ