رنجروور Carmel ادیشن، که اساساً با همان بودجه رولزرویس کولینان در دسترس است، به رنگ سفید براق و دارای ذرات ریز شیشه‌ای سفید است. مدل SV Carmel Edition بر روی چرخ‌های فورج کاری شده عظیم ۲۳ اینچی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک مزرعه مشهور چای سبز در ژاپن ضبط شده است، فرایند برداشت و فرآوری گران ترین چای سبز ژاپنی در مزرعه و کارخانه را به تصویر می کشد.
در گرم‌ترین روز‌های سال شاید خالی از تفریح نباشد که نگاهی به خاطره‌های برفی تهران بیاندازیم؛ خاطره‌هایی بسیار دور و قدیمی از دوران قاجار.
شناخته شدن یوزرنیم: اگر یک یوزرنیم خاص به‌طور گسترده‌ای در میان کاربران تلگرام شناخته شود، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد و به‌طور معمول گران‌تر فروخته شود.
از آنجایی که Su-۳۵ یک هواپیمای رادارگریز نیست، F-۳۵ تقریباً مطمئن است که آن را رهگیری می کند. با این حال، آیا Su-۳۵ می تواند F-۳۵ را با استفاده از رادار خود شناسایی کند؟
یکی از رستوران‌های شانگهای این روزها با نمایش وسیله عجیبی مشتری جمع می‌کند؛ توالتی که گران‌ترین توالت فرنگی دنیا لقب گرفته است.
برخی افراد فکر می‌کنند خرید خودروهای عضلانی با چنین قیمت‌هایی عاقلانه نیست اما اکثر طرفداران خودرویی از آن‌ها به عنوان محصولات نمادین صنعت خودروی آمریکا نام می‌برند.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن ۹ میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی ۶۰ طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.
لاکهید مارتین اِف-۲۲ رَپتور جنگنده تاکتیکی نسل پنجمِ تک‌سرنشین، دوموتوره و رادارگریز ساخت شرکت‌های لاکهید و بوئینگ است که برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا توسعه داده شده‌است. جنگنده اف-۲۲ یکی از گران‌ترین، جنگنده‌هایی است که تا به امروز تولید شده‌است.
(تصاویر) تفاوت‌های جالب دوربین‌های گرانترین موبایل‌های بازار: سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
دوربین بسیاری از افراد کنجکاو تصویر CR7 را با خودروی اسپورت انحصاری فرانسوی اش که تنها 10 مورد از آن در جهان وجود دارد، ثبت کرد.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
متأسفانه در این سال‌ها درختان سرو و کاج دو طرف باغ خشک شده‌اند و زمین بیلیارد پشت کاخ هم براثر گودبرداری‌ نابود شده است. بازدید از این قصر رؤیایی در انتهای خیابان جردن (آفریقا یا نلسون ماندلا)، تقاطع خیابان‌های طاهری و روان‌پور، کوچه ناهید، درحال حاضر امکان‌پذیر نیست.
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
"وب" که به نظر می‌رسد ساخت آن برای ناسا نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هزینه به همراه داشته، یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های علمی است که تا به حال ساخته شده و می‌توان آن را با برخورد دهنده بزرگ هادرونی در سرن و تلسکوپ هابل، مقایسه کرد.
بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی با گران‌ترین ترکیب موجود در فوتبال جهان آشنا می‌شویم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ