شاگردان ژوزه مورایس در دیدار مقابل ابها عربستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تصویب پاداش فوق العاده برای بردهای احتمالی پرسپولیس در بازی های پیش رو دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود نتیجه را مقابل باندیرما اسپور واگذار کرد.
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم بردهای گروه بهمن در دیدار حساس مقابل شهرداری گرگان به پایان رسید.
هافبک ایرانی برنتفورد در روز تساوی تیمش مقابل لیدز فرصت بازی به دست نیاورد.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌تواند به برده داری نوین پایان دهد.
طالب المری بعد از سوت پایان مثل تیمی که بازی را برده باشد، سجده شکر کرد.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
هفته هشتم سوپر لیگ فوتسال زنان با تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان به پایان رسید.
تیم فوتبال ذوب آهن که اکثر دیدارهای خود را با تساوی به پایان برده است، در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.
کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
وایله در حضور کوتاه مدت ملی‌پوش ایرانی خود مقابل کوگه شکست خورد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی به پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که استقلال فصل بیست و یکم لیگ برتر را بدون شکست و با عنوان قهرمانی به پایان برده بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ