به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
همشهری نوشت: اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد!
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته بود: توقف مسمومیت‌ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد.
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
ریکاردو ساپینتو در نشست قبل و بعد از بازی، توضیحاتی را در خصوص عدم استفاده از ابوالفضل جلالی مطرح کرد.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای امنیت ملی تأکید کرد: هبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می‌گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم؛ برجام نشان دهنده درستی سخن رهبر بود و مردم فهمیدند که این مذاکرات نتیجه‌ای ندارد.
جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
عضو شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا رفراندوم برگزار نمی‌شود؟ گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابی است؛ این انقلاب از همان ابتدا با حضور و همراهی مردم تشکیل شده و هم‌اکنون نیز با همراهی مردم موانع را پشت سر می‌گذارد.
فعال سیاسی نوشت: یادمان باشد، سعید جلیلی در اوج بحران ۸۸، دبیر شورایعالی امنیت ملی بود.
حسین جلالی نماینده مجلس گفت: هنوز عمر دولت یکساله نشده است که به جای تعامل، تقابل و چنگ‌اندازی به دولت شروع شده است. هر روز کشاندن وزرا به کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و سوال و استیضاح معنی ندارد، چرا که با این کار‌ها فرصت خدمت از دولت گرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ