نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی به پایان رسید.
امید نورافکن که برای تماشای دربی تهران به استادیوم آزادی رفته بود، پس از گل تساوی استقلال در پوست خود نمی‌گنجید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
کارشناس فوتبال گفت: استقلال همیشگی را در دربی شاهد نبودیم و این تیم شکست بدی خورد.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، ۳ مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی .
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
پرسپولیس با پیروزی در حساس‌ترین مصاف هفته و شکست گل‌گهر در سیرجان به صدر جدول برگشت. شکست سپاهان و تساوی خانگی استقلال، شاگردان یحیی را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کرد
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
با تساوی تیم فوتبال سپاهان برابر مس رفسنجان، رده دوم جدول در اختیار استقلال باقی ماند.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ