کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای دریافت رضایت‌نامه او نداشته است.
مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه این باشگاه برای بازی خداحافظی او برنامه‌ای دارد و یا یک بازی ترتیب خواهند داد، گفت: برای من استوری گذاشتند و دست‌شان درد نکند!
دیمیتری پایت این فصل دیگر برای مارسی بازی نخواهد کرد؛ و حتی ممکن است کلا فوتبال بازی نکند. مربی مارسی نام او را از فهرست تیم برای بازی امشب با لیل خط زده است.
کایل واکر گفت، بعد از پایان بازی در برنابئو از وینیسیوس خواسته او را تبدیل به "میم" در اینترنت نکند.
علی رغم حضور روزبه چشمی در تمرینات گروهی، اما احتمال می رود او برابر تراکتور بازی نکند.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
در شرایطی که نام فرهاد مجیدی در ترکیب منتخب ستاره‌های آسیا بود، ولی او برابر منتخب بازیکنان جهان به میدان نرفت.
در شرایطی که نام فرهاد مجیدی در ترکیب منتخب ستاره های آسیا بود، ولی او برابر منتخب بازیکنان جهان به میدان نرفت.
پیمان اکبری سرمربی پیکان به رسانه‌ای شدن دوپینگ امیرحسین توخته واکنش تندی نشان داد.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
علی آل کثیر در بازی تدارکاتی با پرسپولیس نیز موفق به گلزنی شد تا روند خوب خود را ادامه دهد.
یکی از هواداران برزیلی که قصد ورود به زمین در جریان بازی با کامرون را داشت زودتر از حد تصور به دام ماموران حاضر در ورزشگاه افتاد.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات درباره اینکه او از باشگاهش خواسته در ماه نوامبر و پیش از شروع جام جهانی برای یووه بازی نکند را تکذیب کرد.
مظاهر رحیم پور، بدنساز هوادار می‌گوید نباید گذشته‌ای که با پرسپولیس داشته فراموش شود و او در لیگ و آسیا خاطرات خوبی با این تیم دارد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، فقط روی بازی فردا برابر فیورنتینا تمرکز کرده و به بازی سه شنبه برابر پی اس جی فکر نمی کند. او احتمال غیبت دوشان ولاهوویچ برابر فیورنتینا را رد نکرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد در صورت دریافت مجوز بازی مهاجم تازه وارد همچنان از او استفاده نکند.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ