تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
ناهيد كيانى با شكست تمامى رقبا در مسابقات تكواندوى قهرمانى جهان اولين طلاى تاريخ بانوان ايران را كسب كرد.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
توییتر رسمی سفارت روسیه در تهران روسیه، چین و ایران را به عنوان کشورهای دارنده موشک‌های مافوق صوت معرفی کرد.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
آیت‌الله جوادی آملی: جهانی فکر کردن، تعامل داشتن، مدیریت داشتن، نه بیراهه رفتن و نه راه کسی را بستن اساس کار است، جهان را ادب و علم اداره می کند و با ادب، علم و تعامل می توان با جهان به درستی زندگی کرد.
رئال مادرید از سال 2014 توانسته 14 جام بین‌المللی کسب کند و هیچ باشگاهی حتی نزدیک به آن هم نشده است.
جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می دهد.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
مدعی اصلی دستیابی به عنوان برترین گلزن جام جهانی از ستاره‌ای که روزگاری عکس‌هایش روی دیوار اتاقش بود، هم پیشی گرفته است.
سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای خرید یک اتوبوس نو تولید داخل باید پنج میلیارد تومان هزینه کنیم، در حالیکه یک اتوبوس دست دومی که ساخت کشور اروپایی است و کمتر از پنج سال فعالیت کرده تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و بخش خصوصی متعهد شده که این اتوبوس‌های دست دوم پنج تا ۱۰ سال فعالیت می‌کنند.
برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد از هر ۱۰ شهروند افغانستان ۹ نفر قادر به تهیه غذای کافی نیستند.
امیرمحمد یزدانی با امتیاز عالی دو حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی امیدهای جهان راه یافت.
رحمان عموزاد با يك نمايش توفانى برابر حاجى على اف به فينال وزن ٦٥ كيلوگرم راه يافت.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
ناصر علیزاده به مسابقه رده بندی وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ