تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم الکویت به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
لایپزیش با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، قهرمان جام حذفی آلمان شد.
هواداران منچسترسیتی پس از پیروزی یک بر صفر برابر چلسی در ورزشگاه اتحاد، قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفتند.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
منچسترسیتی با به ثمر رساندن چهارمین گل مقابل رئال مادرید بازی امشب را به پایان رساند.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
فیروزجا با پیروزی مقابل قهرمان شطرنج جهان موفق شد به رتبه دوم دنیا صعود کند.
تیم فوتبال ناپولی با پیروزی برابر فیورنتینا در ورزشگاه خانگی خود قهرمانی را شیرین تر کرد.
پرسپولیس بعد از پیروزی ارزشمند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی در لیگ می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در دربی حقشان را گرفتند، به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر در رقابت با سپاهان پرداخت و از شرایط ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد کرد.
بازیکنان الهلال پیروزی خود برابر الاتفاق را به خانواده عزادار سرمربی تیمشان تقدیم کردند.
ملی پوش شطرنج ایران مقابل ملی پوش شطرنج آمریکا به پیروزی رسید.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی یکی از بازیکنان ایرانی خود، به یک برد ارزشمند و پرگل برابر بارسلونا دست یافت.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیداری دوستانه مقابل شهرداری گرگان پیروز شد.
شطرنج‌باز 16 ساله اهل هندوستان به جوان‌تری ورزشکاری تبدیل شد که مگنوس کارلسن، قهرمان نروژی شطرنج جهان را شکست داده است.
در روزی که سایپا جدال خودروسازان تهرانی را به پیکان واگذار کرد، شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است به نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر والیبال دست پیدا کرد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
تیم فوتبال الهلال در دیدار لوسیل کاپ یا مسابقه افتتاح ورزشگاه دیدار پایانی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، به پیروزی رسید.
علیرضا فیروزجا توانست لوون آرونیان را شکست دهد و با ۱.۵ امتیاز در رده پنجم مسابقات سینکفیلد بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ