دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی به پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که استقلال فصل بیست و یکم لیگ برتر را بدون شکست و با عنوان قهرمانی به پایان برده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است؛ ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
مرتضی شریفی، ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اردوهای پیش رو همراه ایران باشد.
آرنائو تناس که یکی از گلرهای فصل گذشته تیم اول بارسلونا بود، با تصمیم باشگاه از پنج روز دیگر بازیکن آزاد خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
رئال مادرید در دیدار مقابل خیرونا در 24 دقیقه اول دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا با خطر کم شدن فاصله‌اش با اتلتیکو مادرید مواجه شود.
روابط آمریکا و عربستان‌سعودی را می‌توان در دو سکانس تعریف کرد؛ سکانس اول تابستان پارسال، سفر جو بایدن به ریاض آن‌هم پس از سردی‌ای که پس از قتل جمال خاشقجی روابط بین دو کشور را فراگرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود. حمله روسیه به خاک اوکراین نرخ هر بشکه برنت را وارد کانال ۱۴۰دلاری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود و دولت‌های غربی خود را برای مهار تورم آماده می‌کردند.
علیرضا کوشکی امیدوار است فولاد به کمک منصوریان نتایج دلخواه هوادران را بگیرد.
مدافع اتریشی رئال با مصدومیت در نیمه اول به ناچار جای خود را به ناچو فرناندز داد.
شوک به وزنه‌برداری؛ کیانوش در لیگ هم اول نشد!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم که دیداری سرد و بی روح بود با تساوی به پایان رسید.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
جیمز مدیسون، ستاره تیم ملی انگلیس احتمالاً غایب بزرگ سه شیرها در جام جهانی خواهد بود.
تیم ملی والیبال روسیه از مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس کنار گذاشته شد.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی امید‌های جهان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی که در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرده بود در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد
آرش صادقیانی روایت جالبی را از برد فوق العاده تیمش در هفته اول لیگ برتر مطرح کرد.
تیم پاس گرگان به عنوان نخستین فاتح لیگ برتر والیبال مردان سال 1401 کشور معرفی شد و مس رفسنجان نیز در هفته نخست با باخت فنی روبرو شد.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی کار بزرگی انجام داده و در بیست و یک دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ