تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم رویایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان معرفی شدند که آیتک سلامت از تیم سریک گنبد عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۱ شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ معرفی شود.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.
سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تاکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند
تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
دیدار سوم تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان یک روز به تعویق افتاد.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک گنبد، مس رفسنجان، طلوع مهر یزد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
با پایان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان صعود چهار تیم پیکان تهران، سریک گنبد، سایپا و ذوب آهن اصفهان به مرحله پلی‌آف قطعی شد.
تیم والیبال زنان پیکان با پیروزی برابر سریک گنبد جای این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را گرفت.
در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر زنان دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران در جدالی حساس به مصاف هم خواهند رفت که سریک به دنبال نهمین برد متوالی و پیکانی‌ها در تلاش برای سکوی نخست جدول هستند.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم‌ پیکان در هفته ششم لیگ برتر زنان موفق به شکست سایپا شد و تیم ذوب‌آهن در بازی خانگی نتیجه را به سریک گنبد واگذار کرد.
هفته پنجم لیگ برتر زنان با برد تیم‌های سریک گنبد و پیکان تهران آغاز شد.
تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد که بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، در هفته چهارم به مصاف تیم‌های هشتم و هفتم جدول می‌روند که تاکنون پیروزی نداشتند.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان پس از پذیرفتن شکست مقابل سریک گنبد صحبت‌هایی را درباره این بازی عنوان کرد
سریک گنبد تیم والیبالی است که سردار آزمون تشکیل داده و ستاره تیم ملی اولین تجربه تیمداری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه لیگ برتر زنان سال 1401 موفق به شکست مس در رفسنجان شد و سریک گنبد نیز شروعی با اقتدار داشت.
سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است و با برنامه‌ها و تمرینات به دنبال کسب نتیجه قابل قبول و سکو هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ