علی خضریان نماینده مجلس در توئیتی از ایراداتی پیرامون عدم تضمین واقعی و راستی آزمایی در در پیش نویس توافق احیای برجام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات مجلس باعث می‌شود دیگر شاهد ردصلاحیت‌های گسترده به دلیل نقص مدارک و سوابق نباشیم.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
به‌عقیده طیبه سیاوشی، نماینده سابق فراکسیون زنان مجلس، یکی از نقاط‌قوت پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه، گزارش‌دهی مستمر در بحث عدالت جنسیتی بود، البته اگر در لایحه ارائه‌شده به مجلس حذف نمی‌شد. عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه کشور، یک ماده جداگانه داشت.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه با این بودجه پیش بینی شده در بخش کشاورزی، کشاورز به زحمت می‌افتد، افزود: در تمامی کشور‌ها توجه ویژه به بخش کشاورزی می‌شود چرا که امنیت غذایی خط قرمز هر کشوری است و باید به این نکته توجه کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
دقایقی پیش یک استوری در صفحه رسمی این نماینده منتشر شد که در آن آمده بود در واکنش به فوت مهسا امینی از نمایندگی مجلس استعفا کرده است.
محمود عباس زاده مشکینی گفت: مقامات کشور بار‌ها این موضع را شفاف بیان کرده‌اند که برجام مسئله اول جمهوری اسلامی ایران نیست. این دیدگاهی است که در یک سال اخیر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد شده، حالا خوشبختانه آمریکا نیز به این نقطه رسیده است.
محمدمهدی زاهدی گفت: چند سال پیش در ترکیه شبه کودتایی رخ داد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مقامات بلند پایه خلع پست شده یا به زندان فرستاده شدند، اما شاهدیم جمهوری اسلامی با معترضین با چه رافتی رفتار می‌کند و بسیاری انگشت به دهن هستند که چرا نیروی انتظامی حتی یک قبضه اسلحه همراه خود ندارد.
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
نماینده مجلس گفت: احیای توافق گذشته به سرعت قابل دستیابی است چون متن پیش‌نویس تا حدود زیادی جلو رفته و به جز چند پاراگراف، متنی با بیش از ۲۶ صفحه‌ آماده است.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه در متن موجود، راستی‌آزمایی رفع تحریم‌های امریکا به خود امریکا سپرده شده است و در بند ۱۸ ضمیمه سوم این پیش‌نویس توافق احتمالی تاکید شده است که امریکا برای راستی‌آزمایی رفع تحریم، صرفا یک بیانیه می‌دهد و همین امر راستی‌آزمایی تلقی خواهد شد.
چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: متأسفانه یک پیش‌نویس درباره تحقیق و تفحص از فولاد منتشر شد که به گفته رئیس هیئت تحقیق و تفحص بخشی از آن دستکاری شده بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ