نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
خورش گوجه سبز یکی از انواع خورش‌های خوشمزه و مجلسی ایرانی است به دلیل اینکه گوجه سبز فقط در فصل بهار و تابستان موجود است به عنوان یک خورش فصلی شناخته می‌شود. اگر طرفدار غذا‌های ترش هستید حتما این خورش را امتحان کنید.
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
عبدی نوشت: مجلس و دولت خود را خسته نکنند. افزایش نرخ ارز در این اندازه و به این صورت علل اقتصادی و مدیریتی ندارد. علت فقط سیاسی است اگر می‌توانید آن را حل کنید. البته نمی‌توانید.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قوانین و مصوبات مجلس گفت: اگر قوانین و مصوبات به درستی اجرایی می‌شدند، امروز شاهد این وضعیت در بازار ارز نبودیم.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
کرباسچی گفت: اگر نحوه انتخاب شورای نگهبان و تغییر صلاحیت ها تغییر کند خیلی از اشکالات برطرف می شود چون الان نمایندگان از طریق گروه هایی وارد مجلس می شوند اما بعد از استقرار در مجلس می گویند ما به جایی وابسته نیستیم.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد دستاورد اقتصادی دارد به نظر من دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاوردهای مالی و اقتصادی است.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
حمله مجلس به ماجدی: اگر فوتبال با پول دولت اداره شود، چه احتیاجی به رییس فدراسیون است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ