نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: متأسفانه یک پیش‌نویس درباره تحقیق و تفحص از فولاد منتشر شد که به گفته رئیس هیئت تحقیق و تفحص بخشی از آن دستکاری شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
مدیرکل آژانس در تازه‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش آماری زمین‌لرزه‌های سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش شهدای اغتشاشات اخیر را در دو بخش شهدای مدافع امنیت و مردمی اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ منتشر کرد.
ایرانسل که سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ایران، «گزارش پایداری» کسب‌وکار را منتشر کرده بود، امسال نیز برای دومین سال متوالی، گزارش پایداری سالانه خود را منتشر کرد.
دفتر هیات دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران در یک گزارش فعالیت‌های دولت را در ۱۷ ماهه اخیر به صورت مختصر منتشر کرد.
براساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی گزارش بررسی و ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات ارائه شده است به زودی و در آینده ای نزدیک منتشر می شود.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
مرکز پژوهش‏های مجلس گزارش پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
گزارش "نگاهی به GITEX ۲۰۲۲ " با تلاش شرکت عصر امین کارآفرین تهیه و منتشر شد.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران می گوید نباید شرایط را برای داوران سخت کنیم، زیرا آنها نیاز به آرامش دارند.
کتاب «بدون دود و آتش و خون» که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی و «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است، روایت‌های جدیدی را در گفت و گو با رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
پیرامون خیلی از این گزارشاتی که واصل می‌شود بخصوص در مواردی که خود اعضای تحقیق و تفحص تصریح دارند هنوز جمعبندی نهایی را انجام نداده و هنوز همه دفاعیات را استماع نکرده‌اند، بعضاً اخبار و مسائل خامی در سطح جامعه منتشر می‌گردد که خود متولیان تحقیق و تفحص، این اخبار را قبول ندارند
جنگ در اوکراین همزمان جهان را با بحران غلات روبرو کرده است؛ اوکراین که به سبد نان اروپا مشهور بوده اکنون طبق گزارش منتشره برخی نهادهای این کشور ، آسیب جدی در این زمینه دیده است.
آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه‌ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ