محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.
در میان نمایندگان فعلی مجلس یازدهم تنها سید مصطفی میرسلیم نماینده جنجالی تهران که متولد ۱۳۲۶ است به خاطر سن بالای ۷۵ سال دیگر نمی‌تواند کاندیدای انتخابات شود و باید از نمایندگی مجلس خداحافظی کند، اما سایر نمایندگان منع شرایط سنی ندارند.
در حاشیه تمرینات ناپولی یک هوادار با فریاد از ستاره این تیم در مورد رفتن او به یووه سوال کرد که با واکنش او همراه شد.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که حمایت‌های او از خودروسازان داخلی همواره چالش برانگیز بوده، برای حضور در کافه خبر خبرآنلاین، با این خودرو حاضر شد.
اکنون سوال این است که چرا موتلفه‌ای داعیه دار مذهب و تعهد، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی‌رود؟
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
گویا این مدل از کفش کتانی میرسلیم کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است درحالی که او در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود مربوط به ۲۰ سال پیش است.
جالب است بدانیم این مدل کتانی کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است. این نکته را احسان بداغی خبرنگار پارلمانی سابق روزنامه ایران توئیت کرده است.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
میرسلیم گفت: مهم‌ترین مشکل ما از نظر سیاسی چگونگی برخورد با فرآیند‌های فسادزا است که سرمنشا عمده مشکلات است و نمی‌گذارد کشور از پیچیدگی‌هایی که با آن درگیر شده خارج شود. کسب نفوذ سیاسی با استفاده از امکانات دولتی و عمومی از خطا‌های مهلکی است که در ۲۰ سال گذشته نضج گرفته و امروز نمود اخلال در اداره امور شده است.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
میر سلیم اصل قصه را گفت و کاندیدای صادقانه ترین جمله سال شد!
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ادعای برخی اصولگرایان که معقدند، سریال مسمومیت‌ها در راستای «زن زندگی آزادی» است، گفت: زن زندگی آزادی یکی از حلقه‌های این زنجیره است که شروع شده بود. اهداف مختلفی داشت که یکی از آن اهداف این بود که ولنگاری در جامعه رایج شود، مقررات رعایت نشود.
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت بر نمایندگان درباره صحبت‌های میرسلیم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر ورود پیدا می‌کند چه کسانی می‌توانند شاکی باشند، گفت: بررسی صحبت‌های آقای میرسلیم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیازمند شاکی است و هرکسی می‌تواند نزد مقام‌قضائی شکایت کند، مقام‌قضائی این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌دهد که مثلا شکایت از آقای میرسلیم اتفاق افتاده و تشخیص اینکه این فعل یا قول و گفتار در چارچوب رفتار نمایندگی بوده یا نه، برعهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دستگیری پسر یکی از نماینده‌های مجلس به اتهام ارتباط با منافقین» آیا شورای نگهبان مسایل امنیتی را برای تایید صلاحیت‌ها در نظر می‌گیرد؟ گفت: شورای نگهبان مکلف است از ۴ مرجع استعلام کند و شورای نگهبان براساس گزارش‌های واصله، اعلام نظر می‌کند.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده میرسلیم و اینکه ایا اتهامش جاسوسی است؟ گفت: آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است.
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ