دقایقی پیش یک استوری در صفحه رسمی این نماینده منتشر شد که در آن آمده بود در واکنش به فوت مهسا امینی از نمایندگی مجلس استعفا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
مجلس شورای اسلامی جمعا ۲۹۰ کرسی دارد که چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.
واکنش نماینده مجلس به استعفای وزیر ورزش
قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
درحالی‌که فولادی‌ها از برد مقابل نماینده سعودی خوشحال بودند، جواد نکونام در اعتراض به مشکلات زیادِ باشگاه از سمتش استعفا کرد.
در ادامه واکنش‌ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رئیس‌جمهور این کشور شد.
«بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده سبزوار و عضو کمسیون برنامه و بودجه در پی استعفای «حمیدرضا حاجی‌بابایی» جایگزین وی در کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی شد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تقدیم استعفای خود از نمایندگی مجلس خبر داد.
در جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۳ آذر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار گفت: ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده بخش‌هایی از یک سخنرانی انتخاباتی من در زمان تبلیغات انتخابات مجلس است و ارتباطی به اتفاقات اخیر ندارد و من بنایی برای استعفا ندارم.
۱۲ نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
12 نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه تغییرات در دولت عین تقویت دولت است، گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ