منابع خبری از حادثه امنیتی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
وزرای خارجه آمریکا و عربستان سعودی درباره حادثه تیراندازی اخیر در برابر ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر جده تلفنی گفتگو کردند.
وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
شبکه عبری زبان کان، حادثه امروز در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
هنوز عامل این حادثه امنیتی مشخص نیست، اما کاربران شبکه‌های اجتماعی حاضر در محل، از فریاد‌های بلند افسران پلیس خبر می‌دهند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در گفتگوی تلفنی با دبیر اول سفارت جمهوری آذربایجان در ایران،  گفت: حادثه امروز به هیچ وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.
سازمان امنیت عمومی لبنان جزئیات تیراندازی در فرودگاه بین المللی بیروت را اعلام کرد.
نخست وزیر عراق در پی وقوع حادثه تروریستی کرکوک و شهادت شماری از نیروهای این کشور، دستوراتی را برای فرماندهان امنیتی صادر کرد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: شب گذشته نیروهای امنیتی توانستند عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را دستگیر کنند.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی کشور در خصوص حادثه پلیس امنیت اخلاقی گفت: منتظر ارائه گزارش‌ها از دستگاه‌های نظارتی و وزارت بهداشت و پزشکی قانونی هستیم.
شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز برای بررسی حادثه مسجد حاج عباس خبرداد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ