وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره یورش اخیر به جنین رایزنی کرد.
وزیران خارجه عربستان و ترکیه در تماس تلفنی، موضوعات مختلفی از جمله جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی را مورد رایزنی قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی گفتگو کردند.
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با پدرسون راه‌های حل بحران سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه عربستان، تلفنی با دبیر کل اتحادیه عرب درباره سودان گفتگو کرد.
رئیس جمهور مصر و نخست وزیر عراق به شکل تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با همتای سعودی خود به تشریح نحوه اجرای بندهای توافقنامه اخیر میان دو کشور پرداختند.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی در گفتگوی تلفنی با سرگی لاوروف همتای روس خود، موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی، وزیر امور خارجه ایرلند، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
وزیر امور خارجه کشورمان و "سابرامانیام جایشانکار" وزیر امور خارجه هند در یک گفتگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک دوجانبه پرداختند.
دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق از گفتگوی تلفنی وی با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب خبر داد.
وزیر دفاع قطر در تماس های تلفنی جداگانه با همتایان آمریکایی و انگلیسی خود رایزنی کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رایزنی تلفنی با وزیر دفاع اوکراین، به کی یف وعده ارائه کمک‌های بشردوستانه داد تا بر خلاف خواست اوکراین از ارسال سامانه های پدافند هوایی امتناع کند.
وزیر دفاع روسیه امروز در تماسی تلفنی با همتای انگلیسی خود، نگرانی ها در مورد اقدامات تحریک آمیز احتمالی کی یف در قالب استفاده از «بمب کثیف» هسته‌ ای را به وی خاطر نشان کرد.
یک رسانه صهیونیستی از لغو رایزنی تلفنی میان وزیر جنگ این رژیم و وزیر دفاع اوکراین علیرغم چند هفته هماهنگی خبر داد.
وزیر خارجه امارات در تماسی تلفنی با همتای آلمانی خود درباره موضوعات اقتصادی و همکاری در حوزه انرژی گفتگو کرد.
وزارت دفاع روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه با وزرای دفاع و زیرساخت اوکراین درباره آخرین وضعیت انتقال غلات تلفنی رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ