هنوز عامل این حادثه امنیتی مشخص نیست، اما کاربران شبکه‌های اجتماعی حاضر در محل، از فریاد‌های بلند افسران پلیس خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
بندرعباس - معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان از آغاز تخلیه بیش از ۴۱ هزار تُن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی خبرداد.
رسانه‎ها از تخلیه برج ایفل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری خبر می‌دهند.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
اگر دچار یبوست هستید این روش را امتحان کنید تا از این مشکل گوارشی نجات یابید.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تخلیه شهرک «کوهسار» فیروزکوه به دلیل خطر سیل خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها برای فردا جمعه، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، جمعه بازار فیروزکوه تعطیل است.
نجفی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
خدمه اورژانس، اهالی حدود ۶۰۰ روستایی در غرب اسپانیا را شبانه تخلیه کردند زیرا آتش سوزی که عامل آن آتش افروزان بودند موجب تخریب ۸۰۰۰ هکتار در نزدیکی مرز با پرتغال شد.
پنتاگون اعزام نیروهای نظامی به پایگاه دریایی جیبوتی را برای آماده سازی جهت تخلیه احتمالی پرسنل سفارت آمریکا از سودان آغاز کرده است.
دیپلمات های افغانستان سفارت را تخلیه و ترک کردند و عکس احمد شاه مسعود را هم با خود بردند.
به دنبال اعلام هشدار امنیتی در سفارت آمریکا در لندن، کارمندان این سفارت از ساختمان تخلیه شدند.
عربستان سعودی به دلیل تهدیدات امنیتی در کابل، سفارت خود را تخلیه کرده، اما تاکید کرد که به زودی کارمندان و به ویژه دیپلومات‌های عربستان سعودی دوباره به کابل بر خواهند گشت.
«خلاف خلاف‌اف» معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تعلیق فعالیت‌های سفارت این کشور در تهران خللی در فعالیت‌های کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز ایجاد نخواهد کرد و تخلیه سفارت شامل کنسولگری تبریز نمی‌شود.
خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر خارجه جمهوری آذربایجان مدعی شد این سفارت امروز یکشنبه دیپلمات‌ها و اعضای خانواده آنها را از ایران خارج خواهد کرد.
تخلیه کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان در ایران به همراه خانواده شان فردا انجام می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پس از عیادت مجروحین گفت:سفارت و اقامتگاه دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در یک مجموعه به هم پیوسته است. اتفاق امروز خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما مناسبات دو کشور در وضعیت طبیعی خود قرار دارد.
آیخان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان در گفت‌وگویی با تی آر تی اعلام کرد که دولت باکو درصدد است تا در آینده‌ای نزدیک سفارت خود در ایران را تخلیه کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که مسکو قصد ندارد سفارتش در کابل را پس از حمله تروریستی اخیر تخلیه کند.
وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد اخبار مربوط به تخلیه سفارت این کشور در بغداد صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ