عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
میلیاردر هنگ‌کنگی جزئیات مذاکرات با تیم های بالقوه فرمول یک را اعلام کرد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
سیصدو چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی بعد از هشت ساعت مذاکرات سه جانبه به نتیجه رسید و حداقل حقوق کارگران با ۲۷ درصد افزایش همراه شد.
معاون نخست وزیر روسیه از ادامه مذاکرات ایران و روسیه بر سر موضوع سوآپ نفت و گاز خبر داد و گفت: جزئیات فنی در دست بررسی است.
سومین کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه ظهر امروز در تهران برگزار شد که به دلیل محتوای مذاکرات و بحث های عملیاتی و اجرایی که درآن مطرح شد، مسائل مهمی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
خیراله خادمی گفت: جزییات سرمایه گذاری روس ها محرمانه است اما می توانم بگویم که نتیجه مذاکرات باعث رخ داده های مهم در بخش ریلی خواهد شد.
جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران به باشگاه پاناتینایکوس یونان مشخص شد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با طرف آمریکایی توافق کردیم نسبت به تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی بر اساس مذاکراتی که انجام خواهد شد، اقدام کنیم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۶۵ شرکت روسی در قالب هیأت ۱۰۰ نفره مذاکرات خود را از فردا در تهران به مدت سه روز آغاز می‌کنند.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج ماموریت داده است روند مذاکرات با کارلوس کی روش را دنبال و گزارش توافقات صورت گرفته را به این اعضا اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
«باید توجه داشت که جهت حصول یک توافق، دو طرف(به طور خاص ایران و آمریکا) باید به یک توافق اتمی متوازن دست پیدا کنند که تا حدی وجهه هر دو طرف را در موضوعات حساس حفظ کند. این مساله در نوع خود کاملا مهم است زیرا در قالب آن، وقوع هرگونه تغییری در جزئیات می تواند به پیچیده شدنِ معادله دستیابی به یک توافق و انجام مذاکرات بیشتر تا زمانی که مسائل مهم و اساسی حل شوند، ختم شود».
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ