منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس هایی از شهیدان حمله تروریستی به ماموران گشت پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
صبح روز ۱۹ اسفندماه عوامل گشت شهرستان گلشن از توابع سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت امنیت نماز جمعه و تامین امنیت مردم در حاشیه شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار می‌گیرند.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
از نانوایی که برگشت، از گوشی شوهر زینب زنگ زد، گفت که انگشت‌هایش تکه تکه جلوی چشم مردم ریخته. برش داشتم بردم بیمارستان، گفتند سه میلیون واریز کن برای رسیدگی و کنترل عفونت. من سیصد هزار تومان هم نداشتم، چه برسد به سه میلیون تومان. عصبانی می‌شوم. می‌گویم نداری و بچه ششم را حامله‌ای؟ می‌گوید شد دیگر. گفتم که برای‌تان. می‌گویم آنکه گفتی شعر بود حوا خانم. حالا می‌خواهی چه کنی؟ می‌گوید نمی‌دانم.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
سرهنگ فروغی با اشاره به موضع گیری و انجام اقدامات تامینی پلیس در این راستا گفت: متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه یکی از ماموران جان برکف انتظامی مجروح شده است.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۱۲ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت 12 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
زاهدان- بنا بر اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، عوامل حمله به گشت انتظامی زاهدان دستگیر شدند.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. هنوز هیچ مقام رسمی درباره این درگیری مرزی واکنشی نشان نداده است.
نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. هنوز هیچ مقام رسمی درباره این درگیری مرزی واکنشی نشان نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ