رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در گفتگوی تلفنی با دبیر اول سفارت جمهوری آذربایجان در ایران،  گفت: حادثه امروز به هیچ وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
بخش‌هایی از علف‌زارهای اطراف زندان اوین از ظهر امروز برای لحظاتی دچار آتش سوزی شد که بلافاصله با تلاش مأموران آتش‌نشانی، آتش ایجاد شده کنترل شده است.
در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.
دبیر فدراسیون والیبال امروز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
دانشجویان یونانی امروز در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطار مقابل وزارت حمل و نقل این کشور تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
ظهر امروز شنبه در جریان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در جنوب اراضی اشغالی، دو اسرائیلی کشته شدند.
امروز دوشنبه دو حادثه انفجار مین به جا مانده از گروه تروریستی داعش در شهر سلمیه سوریه، باعث کشته شدن ۱۰ شهروند سوری شد.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: این حادثه سازماندهی شده و تروریستی نبوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: این حادثه سازماندهی شده و تروریستی نبوده است.
«نورنیوز»، رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به حادثه امروز در سفارت آذربایجان واکنش نشان داد.
صبح امروز یک فرد مسلح با ورود به سفارت آذربایجان اقدام به تیراندازی نمود که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
صبح امروز یک رام قطار متروی تهران که در اختیار تعمیرگاه صادقیه بود در این پایانه با تامپون انتهای خط برخورد کرد که این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشت.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
امروز دوشنبه در یک حادثه تیراندازی در شهر ایژوسک روسیه، ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
این حادثه امروز ساعت ۱۳:۵۰ در استان مازندران و در محور گلوگاه- دامغان منطقه توسکا چشمه اتفاق افتاد. در جریان این تصادف ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ کس جان خود را از دست نداده است.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.
امروز دولت فعلا مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال، مطابق پیشنهادی که شده بود در نظر گرفت. اگر چنانچه هزینه بیشتری نیاز باشد طی پیشنهادهای بعدی ممکن است مطرح شود. البته یادآوری می‌کنم که هزینه‌های ناشی از این واقعه از سوی مسببان اصلی آن باید محاسبه و پس از رسیدگی از اموال آنان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ