فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.
درحالی موج گرمای هوا همچنان در سراسر جهان ادامه دارد بازار شایعات در مورد علت تعطیلی دو روزه کشور سرد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دلیل طولانی شدن مرمت مجسمه فردوسی را تشریح کرد.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته بود: توقف مسمومیت‌ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد.
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
ناصرخان پس از گذراندن دوره فنی اتومبیل در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیای امریکا و آشنایی با نحوه آزمون فنی و رانندگی و اخذ گواهینامه اتومبیل‌رانی به ایران باز می‌گردد و با سمت کاردان فنی وارد نظمیه می‌شود. او در فروردین ۱۳۰۷ شمسی در ۲۵ سالگی نخستین گواهینامه رانندگی را به نام خودش صادر می‌کند.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
شناسنامه قدیمی امام خمینی مربوط به دوران حکومت پهلوی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تصویب طرح تعویض شناسنامه ها، شناسنامه دیگری برای ایشان با همان شماره شناسنامه صادر شد.
با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، سوال اصلی این است که چرا مردم آمریکا و حتی هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور کنونی و پیشین این کشور، تمایلی به حضور مجدد آن‌ها در کاخ سفید ندارند؟
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
پس از گل دوم پورتو برابر اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی حرکت جنجالی را رو به هواداران میزبان انجام داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس مظلوم واقع شد، گفت: چرا مجلس باعث شد تا دو درصدی که وزارتخانه های صنعتی به ورزش می دادند، قطع شود.
رنگ چشم یکی از بارزترین ویژگی‌های صورت انسان است. اگر برای اولین بار با شخصی ملاقات می‌کنید به چشمان وی توجه خواهید کرد. در این میان تقریبا همه افراد دارای رنگ یکسانی در دو چشم خود هستند. محققان در مطالعات جدید خود به بررسی این موضوع پرداختند.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
درحالی که یازده هفته از مسابقات سوپرلیگ گذشته است، سازمان لیگ فوتسال از تمام تیم‌های سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال خواسته است که برای انجام معاینات پزشکی پیش فصل به ایفمارک مراجعه کنند.
ایران با وجود اینکه مثل ژاپن و عربستان دو‌‌بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد اما به جای شگفتی، یک‌ شکست سنگین نصیبش شد.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو ابهام همراه بود که سرمربی این تیم هم پاسخ قانع کننده ای به آن نداد.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
مشکل این است که یک عده از خواص ما بی‌بصیرت هستند، ردپای دشمن را نمی‌بینند و مسائل را طوری تفسیر می‌کنند که این آشوب‎ها فقط به خاطر مشکلات فرهنگی و ایجاد دوقطبی در جامعه است. کدام دوقطبی
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ