منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
رسانه‌های عبری زبان از خودسوزی یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان از آغاز اعتراضات فلج کننده و سراسری در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی محتواهای درسی ضدصهیونیستی را از کتب آموزشی در این کشور حذف کرده‌اند.
رسانه‌های عبری زبان تعداد معترضانی که شب گذشته علیه لایحه اصلاحات قضایی به خیابان‌ها آمده بودند را اعلام کردند.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
منابع عبری به شکست حملات دو روزه علیه جنین و محقق نشدن اهداف آن اذعان کردند.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
رسانه‌های عبری گزارش دادند که تهران با کشف این میدان عظیم راهبردی لیتیوم به اعتبار بین‌المللی ایران خواهد افزود و نقطه ثقل در منطقه غرب آسیا بار دیگر به ایران منتقل خواهد شد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
رسانه‌های عربی با اشاره به آغاز مجدد درگیری‌ها در سودان گزارش دادند که جنگنده‌ها برفراز آسمان خارطوم به پرواز درآمده‌اند.
رسانه‌های عربی از آغاز مجدد درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع این کشور در مناطق مختلف خارطوم خبر دادند.
در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.
رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که درگیری‌های بسیار شدیدی در مناطق مختلف قدس در جریان است و اوضاع نزدیک است به کلی از کنترل پلیس رژیم صهیونیستی خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ