شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز برای بررسی حادثه مسجد حاج عباس خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هیأت کارشناسی متشکل از کارگروه‌های مختلف برای بررسی ابعاد مختلف حادثه خلازیر تعیین شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
آستانه اشرفیه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه حریق به خرم مطهر سید جلال الدین اشرف آسیب نرسانده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی یک موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
دادستان تهران به منظور بررسی موضوع حریق شخصاً در محل حادثه ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حضور یافت.
نشست‌های علنی این هفته مجلس، روز‌های دوشنبه اول، سه شنبه دوم و چهارشنبه سوم اسفند برگزار می‌شود.
دادستان کل کشور در تماس با همتای آذربایجانی خود گفت: ابعاد مختلف حادثه حمله به سفارت آذربایجان در دست بررسی است.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
واکنش مقامات جمهوری‌آذربایجان و فضاسازی ضدایرانی رسانه‌های این کشور بدون بررسی و در نظر گرفتن شواهد ماجرا فضایی نامناسب را در رابطه دو کشور به وجود آورده است. مقامات و رسانه‌های جمهوری آذربایجان از این حادثه حداکثر بهره را برای اظهارات ضدایرانی داشتند که ضرورت دارد پس از روشن شدن ماجرا توسط مسئولین سیاست خارجی کشورمان پیگیری شود.
محمد جمشیدی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.
وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.
احمد امیرآبادی گفت: دشمن ۳.۵ میلیون دلار فقط برای نظرسنجی و بررسی میدانی چگونگی آغاز اغتشاشات در شهر‌های مختلف کشور کنار گذاشته بود و حادثه خانم مهسا امینی بخاطر ویژگی‌های خاص این خانم زمینه آغاز نقشه‌های چندساله دشمنان را فراهم کرد.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، گزارش حادثه تروریستی در شیراز بررسی و مشخص شد کاستی‌هایی در تامین امنیت حرم شاهچراغ وجود داشته است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور دستور فوری بررسی علل انفجار مشکوک در پل کریمه را صادر کرده است.
شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.
رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی‌گیری و بررسی صادر کرد.
اهمیت جرم قتل عمدی بر کسی پوشیده نیست این موضوع از میزان مجازات آن در نظام‌های حقوقی مختلف، اعم از قصاص، اعدام و حبس طولانی مدت، قابل درک است. اما اینکه چه نوع قتلی عمدی تلقی می‌شود و آیا مرگ هموطنان عزیزمان در حادثه متروپل عمدی یا غیرعمدی به شمار می رود، باید انواع جنایات را در قانون بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ