شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
تهران قدیم چندین دروازه داشت که هر روز مسافران زیادی از این دروازه‌ها از شهر بیرون می‌رفتند یا وارد شهر می‌شدند. بروبیای مسافرها از این دروازه‌ها محله‌هایی را ایجاد کرد که اسم این دروازه‌ها را به‌خود گرفتند.
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
همایون عبدالرحیم در کتاب کوچه پس کوچه‌های تهران نوشته است «زیارتگاهی در قریه هفت‌چنار وجود دارد، بقعه و مرقد نیست، بلکه هفت‌چنار است» یک گاز بزرگ از فلافل می‌زنیم و به نیت دیدن مکان مقدس محله یعنی هفت عدد چنار معروف مسیرمان را تا شهر کتاب ادامه می‌دهیم تا به درختی برسیم که اسمش همنشین اسم محله شده است چناری با یک ریشه و هفت تنه که در حال حاضر به جز دو سه تنه چیزی از آن باقی نمانده. جایی برای نذر و نیاز اهالی در کنار یک درخت جادویی ...
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین غار ایران در کدام شهر قرار دارد و چرا به آن لقبی هول‌انگیز داده‌اند؟ درست است که اسم کرمانشاه ما را یاد بیستون می‌اندازد، اما این شهر جاذبه‌های توریستی معروف دیگری مثل غار پرآو دارد، غاری که غارنوردی در آن آنقدر خطرناک است که تا به حال ۵ نفر جانشان را در راه کشف آن از دست داده‌اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال اکوادور معتقد است که فلیکس سانچز کار سختی در این کشور خواهد داشت.
فدراسیون کشتی با انتشار فهرستی از ملی‌پوشان، از هواداران خواست تا برترین ورزشکار سال این رشته را انتخاب کنند.
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
جوزپه برگومی می گوید که اینتر عملکرد خوبی داشته و نباید با 2 تیم شهر میلان رفتار متفاوتی صورت گیرد.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
مهدی زارع کارشناس محیط زیست گفت: دولت اولین کاری که می‌تواند برای کنترل بحران آب انجام دهد آن است که ریسک جدید ایجاد نکند و موجب گسترش بحران نشود. برای مثال دولت می‌خواهد شهر و شهرک‌های جدید بسازد، اولین مسئله‌ای که در اینباره باید جدی گرفته شود آب است. متاسفانه در پروژه‌هایی که به اسم خانه‌سازی انجام می‌شود کمتر می‌شنویم که اولویت مصرف آب برایشان مطرح باشد.
یکی از خیابان‌های شهر بوگاتی در آرژانتین، به افتخار لیونل اسکالونی، به این اسم نامگذاری خواهد شد.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص تعطیلی کتاب‌فروشی «اسم»، گفت: تلاش شد با رئیس بانک تجارت ارتباط بگیریم اما به رغم تماس‌های متعدد هیچ‌گونه توجهی صورت نگرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: کتابفروشی «اسم» یکی از معروف ترین کتاب فروشی های خیابان انقلاب در حال تبدیل شدن به شعبه بانک تجارت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ