جوزپه برگومی می گوید که اینتر عملکرد خوبی داشته و نباید با 2 تیم شهر میلان رفتار متفاوتی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
مهدی طارمی گفت که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
تنش های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهاجم ایرانی پورتو دو گل تماشایی مقابل فامالیسائو زد که یکی از آن‌ها پذیرفته شد.
مهاجم ایرانی پورتو دو گل تماشایی مقابل فامالیسائو زد که یکی از آنها پذیرفته شد.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
اینکه در تمام طول تمرین بتوانی رفتار و صحبت‌های فنی کارلوس کی‌روش را زیر نظر داشته باشی اتفاقی است که علی‌رغم سابقه طولانی مدت این مربی در ایران امری عادی به شمار نمی‌رود.
باشگاه آرسنال انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ آنهم در حالی که پورتو برای فروش طارمی چراغ سبز نشان داده است.
مهدی اگرچه به‌طور واضحی عنوان کرده که به احترام مردم ایران خوشحالی نکرده، ولی همچنان در فضای مجازی از سوی کاربران مورد نقد قرار گرفته است. آن‌ها با یادآوری گل او به اروگوئه و خوشحالی پس از گلش، این پرسش را مطرح کرده‌اند که چطور در آن زمان خوشحالی کرده، ولی حالا به این نتیجه رسیده که نباید خوشحال باشد
خانواده سرخیو روشه سنگربان تیم ملی اروگوئه امیدوار به درخشش پسرشان بودند ولی طارمی رویای آنها را بر باد داد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
مهدی طارمی بعد از درخشش در دیدار پورتو مقابل ماریتیمو در هفته نخست لیگ پرتغال، از رسانه‌های این کشور نمره بالایی دریافت کرد و باعث کنایه آنها به منتقدانش شد.
مهدی طارمی، سون هیونگ مین، تاکومی مینامینو و چهار بازیکن دیگر، ستاره هایی از آسیا هستند که در این فصل فوتبال اروپا منتظر درخشش آنها خواهیم بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۵۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.
ستاره بوشهری در زادگاه خود یک مراسم ساده و بدون تشریفات برگزار کرد تا در شرایط اقتصادی وخیم مردم، با تجملات نمک روی زخم آنها نپاشد.این در حالی است که ارزش مهدی طارمی در بازار فوتبال اروپا اکنون فراتر از ۷۰۰میلیارد تومان برآورد می‌شود.
حریف هفته اول پورتو در فصل جدید لیگ پریمیرا پرتغال تیمی است که طارمی موفق به گلزنی برابر آنها نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ