در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت:دوری جوانان ما از معارف الهی و بیگانگی با دین پس از ۴۳ سال که منجر به کج‌روی‌ها در نتیجه تحریک دشمنان است جای تأمل و ریشه‌یابی دارد و زودتر باید برای مقابله با آن اقدام شود.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال اکوادور معتقد است که فلیکس سانچز کار سختی در این کشور خواهد داشت.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، در اظهارنظری جدید اعلام کرد که رویای حضور در لیگ برتر را دارد.
فدراسیون کشتی با انتشار فهرستی از ملی‌پوشان، از هواداران خواست تا برترین ورزشکار سال این رشته را انتخاب کنند.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
هر چند وزیر ارتباطات بارها گفته است که چیزی به اسم اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند، اما در عمل این طرح در حال اجراست و اخیرا نامه‌‌‌هایی از سوی چند مجموعه دولتی و برخی افراد درز کرده که نشان می‌دهد اعضای این نهادها درخواست‌‌‌هایی را برای دریافت اینترنت بدون فیلتر به وزارت ارتباطات ارسال کرده‌‌‌اند.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
زهرا رهنورد نه اولین رئیس دانشگاه الزهرا بوده و نه حتی اینجا درس خوانده اما اسم دانشگاه پیوند محکمی با نام او دارد. نه فقط اتفاق‌های سال ۱۳۸۸ بلکه حتی زمانی که او رئیس دانشگاه بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آن‌ها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.»
یکی از دانشجویان فنی دانشگاه تهران می‌گوید: دانشجویی که اقدام به خودکشی کرد را از دور می‌شناختم. حدودا ۳۰ سال داشت. استاد راهنمایش بدون هماهنگی خاصی با او اسم یکی از دانشجویان دیگر را نیز در رساله پژوهشی او آورده بود که روز ۱۲ آذرماه همین موضوع منجر به بحث بین دانشجو و استاد می‌شود و دانشجو بر اثر فشار روحی که به او وارد شده بود اقدام به خودکشی می‌کند. چنین موضوعاتی در دانشگاه تهران که اساتید به دانشجو اجبار می‌کنند در رساله‌های‌شان نام دانشجوی دیگر قید شود موضوعی عادی است، اما خب همه ظرفیت روحی مشابهی ندارند.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: به دنبال اقدامات انجام شده در حوزه آنتی بیوتیک تا اواخر هفته مشکلی به اسم کمبود آنتی بیوتیک نخواهیم داشت. در حوزه سرم هم همین طور. در زمینه تامین شربت استامینوفن و سرماخوردگی در برخی از استان‌ها مشکلاتی وجود داشت که در این راستا هم تولید افزایش است. البته همه استان‌ها در این زمینه مشکل ندارند و در استان‌های مشکل دار نیز بلافاصله از طریق شبکه مویرگی توزیع، دارو را میرسانیم تا مشکل حل شود.
«خراسان موش آزمایشگاهی فوتبال کشور است؛ دست همه تیم‌ها در سراسر کشور در جیب دولت است اما دست خراسان باید در جیب اشخاص و هواداران باشد.»
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ