در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روز‌ها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است
پیشنهاد عجیب گروهی از هواداران رئال مادرید به طور رسمی در مجمع بعدی به تمامی اعضا ارائه می‌‌شود.
یک تیم با اسمی عجیب آرام آرام خودش را به سطوح بالاتر فوتبال ایران نزدیک می کند و شانس دارد دو فصل دیگر یکی از لیگ برتری ها باشد.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
حضور پاکو خمس در فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور، سوژه برنامه یوتیویی جرارد پیکه و ایبای یانوس شد.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال اکوادور معتقد است که فلیکس سانچز کار سختی در این کشور خواهد داشت.
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
پنج گونه جدید از مار‌های ناشناخته با چشمان خیره کننده کشف شده‌اند و یکی از آن‌ها به خواست لئوناردو دی کاپریو نامگذاری شده است.
رئیس جمهور آمریکا در روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ، اسم عروس مارتین لوتر را فراموش کرد و با خواندن تولدت مبارک تلاش کرد تا سوتی خود را لاپوشانی کند
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
با وجود بمب بزرگ نقل و انتقالاتی النصر در جذب کریستیانو رونالدو، رقیب سنتی این باشگاه، الهلال، دست از کری‌خوانی با النصری‌ها برنداشته است.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
یکی از کوچه‌های منطقه امامزاده یحیی در منطقه 12 تهران «سرطون» نام دارد. اسمی عجیب که سالهاست بر روی این کوچه مانده است.
در برنامه تفسیر مسابقات تنیس مادرید یکی از مفسران به شکل عجیبی برای تحلیل خود از نام مهدی طارمی استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ