نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص تعطیلی کتاب‌فروشی «اسم»، گفت: تلاش شد با رئیس بانک تجارت ارتباط بگیریم اما به رغم تماس‌های متعدد هیچ‌گونه توجهی صورت نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از کشف و توقیف یک انبار مهمات متعلق به گروهک‌های تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.
قایدی ستاره میلیون دلاری استقلال که دوران خوبی را همراه با آبی پوشان پشت سر می‌گذارد، بعد از درخشش در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، حالا در تقابل با آلومینیوم نیز پس از خلق موقعیت‌های خوب گلزنی، در دقیقه ۵۵ به شکلی زیبا تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و آن‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت.
ساپینتو، یک استقلالی دیگر را مات کرد؛ صدرنشین سایه
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
اسکای نیوز در خبر خود به نقل از یک منبع امنیتی ادعا کرد که ایران به طور مخفیانه حجم عظیمی از مهمات، راکت‌ها و خمپاره‌انداز‌ها را به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین ارسال کرده و قصد ارسال بیشتر این تجهیزات را دارد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که آمریکا کاروانی حامل تسلیحات و مهمات را به پایگاه های خود در حومه الحسکه سوریه ارسال کرد.
ارتش روسیه یک انبار بزرگ سلاح و مواد منفجره را در زیرزمین خانه شخصی یک ژنرال اوکراینی کشف کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات به مشهد خبر داد.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
رسانه ها از سرقت مهمات از یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می دهند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
منابع محلی در منطقه کریمه از انفجار یک هواپیمای حامل مهمات در این منطقه خبر می دهند.
یک انبار مهمات و ذخایر جنگی در شرق استان حمص سوریه صبح امروز منفجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ