نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
باشگاه پرسپولیس با یک بیانیه طولانی و مفصل، به محرومیت افشین پیروانی و حسین خبیری واکنش نشان داد.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به برخورد فیزیکی حراست این دانشگاه با یکی از دانشجویان نوشت: «کوبیدن سر یک دانشجو به دیوار اسم رمز تحول دانشگاه است...اگر گفتند کتک زدن یک استثناء بوده است، کارل اشمیت را به یاد آرید، او دریافته بود آنچه استثناء است قاعده را تعیین می‌کند. ماجرا به کنترل و تنبیه دانشجو منحصر نیست. ماجرای قاعده‌ای است که کلیت دانشگاه را هدف گرفته است.»
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به بهبود روابط میان جنبش حماس و عربستان در سایه از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران اشاره کرد.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران باوجود قبول هدایت تیم فوتبال جوانان کرواسی هنوز بابت اتفاقاتی که برای او در ایران رخ داد، دلگیر است.
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
حسین موسویان گفت: این نسل، نسلی است که حاکمیت هم او را نمی‌شناسد. وظیفه نیرو‌های ملی این است که بیایند این شکاف نسلی را از بین ببرند. خودشان را با خواسته‌های این نسل به اصطلاح جدید نزدیک کنند و بعد در تعامل با آنها، آن‌ها را هم بیاورند با موازین حاکمیت ملی و دموکراسی و استقلال و تحزب و داشتن تشکیلات آشنا کنند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در فتنه اخیر عده‌ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام را متهم ساختند، درحالیکه با ظهور جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت.
رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
روزنامه کیهان در گزارشی با تیتر «انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!» به بررسی اعتراضات اخیر در کشور پیرامون درگذشت مهسا امینی پرداخته است.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که یک جریان مشخص سیاسی در کشور در فتنه ۸۸ کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی است.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، از عصر امروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
بدقولی فدراسیون فوتبال، هوادارانی که بلیت جام جهانی را از سایت این فدراسیون خریداری کرده‌اند را با بلاتکلیفی بزرگ مواجه کرده است.
نساجی با دو گل مس کرمان را شکست داد تا در جدول رده بندی شرایط خود را بهبود ببخشد.
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ