هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
خلیل نادری روحانیِ مسافرکش می‌گوید: برخی از مردم در سال‌های اخیر علیه روحانیت حرف‌هایی می‌زنند که دردآور است، من منکر این نیستم که عده‌ای در این لباس به خطا رفته اند و کار‌هایی کرده اند که نباید می‌کردند، اما نباید آن خطا را به اسم اسلام گذاشت و اصل آن را زیر سوال برد بلکه آن را باید به اسم من نوعی نوشت.
میرسلیم گفت: من حرف حق را در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و قانون اساسی می‌زنم و تا آخر هم پای آن ایستاده ام، شما می‌خواهید اسم این را لجبازی بگذارید؟
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
فاضل‌میبدی با بیان اینکه نهاد‌های امنیتی باید زودتر از این وارد می‌شدند، گفت: از مراجع و علما تشکر می‌کنم که هشدار و اندرز خوبی برای دنبال کردن سریع این حادثه به مسئولان دادند. من که روز اول درباره این حادثه مصاحبه کردم، به مذاق بسیاری خوش نیامد و گفتند چرا اسم گروهی را بردید؟ اما من معتقدم پشت این حادثه جریانی وجود دارد.
چیزی که از ساپینتو می‌بینیم اگر بتواند قدری آرام‌تر به کارش ادامه دهد، کاراکتر سرمربیگری در باشگاه استقلال را دارد.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
شهردار تهران گفت: همواره گفته‌ام باید با گردن کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.
مادر پسری که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در بازی برابر اورتون موبایلش را شکست هنوز بسیار خشمگین است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند
علیرضا زاکانی گفت: ایده‌ی من انقلاب سوم است؛ انقلاب شما که بچه بازی است؛ وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری، گلویت را خوب بمال.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
علی دایی در گفت‌وگو با یورونیوز فارسی در حالیکه به خبرنگار گفته بود، قصد مصاحبه ندارد، با اصرار روبرو شد و در واکنشی کوتاه گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی به یورونیوز گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ