با همکاری شرکت برزیلی CBMM، باتری حاوی نیوبیوم و گرافن در حال توسعه است که ده سال بیشتر از باتری‌های رایج عمر می‌کند و به سرعت نیز شارژ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی جدید و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
مشعل المپیک پاریس طور خاصی طراحی شده که طراح آن در این باره توضیحاتی داد.
این اولین باری نخواهد بود که ماهی به فضا فرستاده می‌شود. زیستگاه آبی ناسا، یا AQH، طراحی شده‌است تا میزبان یک مدرسه کوچک از medaka، یک ماهی کوچک و آب شیرین بومی ژاپن باشد.
ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: طراحی سکوهای بومی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و ایرانی از اولویت‌های ماست.
تیم Northrop Grummman فعلاً درحال تکمیل لنز ۲۴ سانتی‌متری است که ۱۰ برابر از یک لنز شکست متداول سبک‌تر خواهد بود. هدف آن‌ها تولید لنز یک متری و ساخت یک نمونه اولیه تلسکوپ با آن است.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت از طراحی و اجرایی کردن نقشه راه دو طرفه میان ستاد و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت خبر داد.
محققان دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت رباتی شدند که ضمن مکانیزه نمودن عملیات برداشت خرما، به کیفیت و سرعت برداشت خرما نیز کمک می‌کند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
اوراق سلف نفتی که قبلاً مطرح شد، جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی نداشت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و طرحی برای فروش نفتی که هنوز استخراج نشده بود که کار غلطی بود. اما بازار تا الان به سازوکار گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی واکنش خوبی نشان داده است.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
رنو فلوئنس از سال ۲۰۰۹ به عنوان نسل دوم رنو مگان به جهانیان معرفی شد و در سال‌های مختلفی دستخوش فیس‌لیفت شد. اولین فیس و مدل اصلا طراحی خوبی نداشت، اما تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد طراحی متعادل‌تر و بهتری پیدا کرد و متناسب با سیاست‌های جدید طراحی در رنو شد.
منابع عبری گزارش دادند که کابینه نتانیاهو در یک طرح بی‌سابقه، گام‌های اساسی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی ها و افزایش قابل ملاحظه شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری، برخواهد داشت.
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
سناریوی وحشتناک تبعید ۲۰۰ هزار فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی به کرانه باختری آن هم در شهر چادری، با هدف به مشارکت کشاندن فلسطینی ها در چند قدمی انتخابات کنست طراحی شده است.
یک تیم بین المللی از محققان موسسه RIKEN ژاپن، اخیرا توانسته اند سوسک‌های سایبورگ قابل کنترل از راه دوری که توسط یک باتری قابل شارژ متصل به یک سلول خورشیدی تغذیه می‌شود، طراحی کنند.
این پهپاد بدون سرنشین که توسط شش موتور الکتریکی با باتری خورشیدی حرکت می‌کند، برای انجام عملیات طولانی مدت در فضای نزدیک طراحی شده است.
محققان کشور موفق شدند «سیستم انتقال نور طبیعی در ساختمان ها با امکان کاربرد در پنل های فتوولتائیک و باتری» را با هدف کاهش مصرف انرژی را طراحی و تولید کنند.
تیمی از محققان طراحی و مهندسی دانشگاه ملی سنگاپور به تازگی یک پارچه نازک خود شارژ شونده طراحی کرده اند که می‌تواند با استفاده از رطوبت هوا برق تولید کند. این باتری تنها ۰.۳ میلی متر ضخامت دارد و قادر است با استفاده از نمک دریا، جوهر کربن و ژل مخصوص جاذب آب برق تولید کند.
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ