دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت از طراحی و اجرایی کردن نقشه راه دو طرفه میان ستاد و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
۱۱ مرد با طراحی نقشه یک جنایت، دکتر رضا ضیایی و همسرشان مینو صابری را به قتلگاه مدنظرشان کشانده و با شلیک دو گلوله در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساندند. دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی از متخصصان گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران بود.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به این‌که تمام خودروسازان مونتاژی کشور را ترغیب به ارایه نقشه راهی برای برقی سازی کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر سه کانون بزرگ برقی سازی در کشور وجود دارد که می توانیم آنها را بر مبنای منافع ملی در کنار هم قرار دهیم.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
معاونین وزرای خارجه وظیفه طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه‌های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان جامع‌ترین نقشه راه در حوزه حکمرانی و سبک زندگی، مبتنی بر منظومه فکری و سیره و سلوک امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب طراحی شده است.
هاشمی رفسنجامی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می دهد.
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می‌دهد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
جام جهانی استرالیا با توپ ویژه طراحی شده توسط آدیداس برگزار می‌شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه ایران ژئو از پایگاه داده و سرویس «نقشه های هوایی» طراحی و ساخت متخصصان سازمان جغرافیایی وزارت دفاع رونمایی کرد.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
محققان یک شرکت دانش بنیان پهپادی طراحی کردند که بر اساس نقشه باغ یا مزارع به سمپاشی، کودپاشی، محلول پاشی، پایش و طیف سنجی و... می پردازد.
چارچوب ملی حاکمیت هوش مصنوعی در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ارائه شده و بیش از ۱۶۰ اقدام و فعالیت و پروژه برای توسعه هوش مصنوعی در کشور در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: بر اساس بعضی از نظر سنجی‌ها حتی کسانیکه حجاب درستی ندارند از نظر اعتقادی قائل به حجاب هستند، اما بنا به دلایلی خود را ملزم به حجاب نمی‌دانند.
زن جوان که به مرد همسایه علاقه‌مند شده بود زمانی که متوجه شد او قصد ازدواج با زن دیگری را دارد، نقشه یک کودک‌ربایی را طراحی کرد تا او را به دردسر بیندازد.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ