مشعل المپیک پاریس طور خاصی طراحی شده که طراح آن در این باره توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی در مورد تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای دَش (DASH) برای تاخیر تخریب عصبی یا تاثیر رژیم غذایی مایند (MIND) رژیمی که به طور خاص برای تقویت مغز طراحی شده کم‌تر از حد انتظار بوده است.
باشگاه دینامو درسدن با طراحی نوستالژیک پیراهن فصل جدید خود به دنبال تکرار رویاهای بزرگ است.
ستاره ایرانی هال سیتی جزو نفرات اصلی تیمش مقابل هاتای اسپور است.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پر فشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر با تی‌شرتی که به مناسبت روز کارگر طراحی شده بود، مراسم ابتدایی بازی برابر پرسپولیس را پشت سر گذاشتند.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
توپ‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا همچنان جلب توجه می‌کند.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می‌کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه‌ای خود هستند.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
فنایی که در سال‌های اخیر به طراحی آیتم‌های خاص و با ابزار کمتر دیده شده معروف است این بار گلر‌های هوادار را با تخته چوبی به شکل سپر، آماده بازی سپاهان می‌کند!
باشگاه پورتو به مناسبت انجام یکصدمین بازی مهدی طارمی برای این تیم، کیت ویژه ای برای این بازیکن طراحی کرد.
بانک روسیه در آخرین به‌روزرسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اجازه اجرای فناوری «هدف‌یابی» را می‌دهد، به این معنی که برخی از روبل‌های دیجیتال می‌توانند فقط برای پرداخت کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.
معاون وزیر صمت با اشاره به رونمایی از ۷ پلتفرم جدید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گفت: از تیرماه امسال تا تیرماه ۱۴۰۳ طراحی محصولات جدید و خاص در دستور کار خواهد بود.
تیمی از محققان آکادمی علوم چین، به تازگی یک انگشت مصنوعی طراحی کرده اند که می‌تواند سطوح مختلف را با دقت ۹۰ درصد شناسایی کند. دانشمندان پیش از این توانسته بودند انگشتان رباتیک با توانایی تشخیص ویژگی‌های سطوح خاص مانند نرمی یا دما را بسازند. اکنون این تیم تلاشگر توانسته انگشت رباتیکی با توانایی شناسایی موادی که لمس شده اند، طراحی کند.
این ریزش شدید قیمت در پی نگرانی‌ها نسبت به وقوع رکود اقتصادی و اعمال قرنطینه‌های کووید در چین که به تقاضا برای سوخت آسیب می‌زنند، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ