معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان گفت: مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس، طراحی‌های مخالفان نظام برای کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد.
در این پروژه شهرک‌های ویلایی، شهرک‌های آپارتمانی و همچنین مجتمع‌های تجاری و درمانی و تفریحی طراحی شده بود.
محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های قانون جدید انتخابات، طراحی مرحله‌ای با عنوان «پیش ثبت‌نام» است و با ابلاغ این قانون این مرحله باید از مرداد ماه جاری آغاز شود.
باشگاه دینامو درسدن با طراحی نوستالژیک پیراهن فصل جدید خود به دنبال تکرار رویاهای بزرگ است.
برای نخستین بار در کشور یک شرکت دانش بنیان در کشور موفق به ساخت پهپادهای ویژه برای پایش آنلاین مزارع کشاورزی و اطفا حریق شد.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
محققان کشور در راستای ساخت و طراحی زخم پوش های نانولیفی حاوی نانوفیبریل های کیتوسان-روی سنتز شده به عنوان جایگزین زیستی پوست برای ترمیم زخم گام برداشتند.
«یوهانس وینکلر» یک مهندس پیشگام آلمانی در زمینه طراحی موشک بود که اولین انجمن موشکی آلمان را تأسیس کرد. او همچنین اولین موشک با سوخت مایع در اروپا را برای آلمان ساخت.
سامانه پایش حرکات پوسته زمین توسط متخصصان کشورمان طراحی و در اختیار کاربران دولتی و خصوصی قرار گرفت.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت زخم پوش نوین آنتی باکتریال با قابلیت رهایش عصاره گیاه آویشن شدند.
همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی اقدام به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه هر مشترک توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشریح برنامه‌های پیش روی کشتی فرنگی، گفت: قصد داریم برای رده امید نیز چرخه انتخابی جداگانه با هدف پشتوانه‌سازی در کشتی طراحی کنیم.
بر اساس برنامه از پیش طراحی شده قرار بود، تیم ملی در اردوی مشترک با تیم جوانان مسابقه دوستانه ای را با شاگردان صمد مرفاوی برگزار کند.
وزیر اطلاعات اعلام کرد: در این روز‌ها نیز توطئه‌ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم‌های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره‌کشی از عناصر خودفروخته و جمعی ناآگاه در ایجاد اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، عمق جنایت پیشه‌گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می‌سازد.
چارچوب ملی حاکمیت هوش مصنوعی در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ارائه شده و بیش از ۱۶۰ اقدام و فعالیت و پروژه برای توسعه هوش مصنوعی در کشور در نظر گرفته شده است.
نرم‌افزار مدیریت ردیابی و پایش ناوگان حمل و نقل با استفاده از فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید بومی شد.
سپاهان برخلاف دفعات پیش این بار شیطنتی در طراحی پوستر ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: بر اساس بعضی از نظر سنجی‌ها حتی کسانیکه حجاب درستی ندارند از نظر اعتقادی قائل به حجاب هستند، اما بنا به دلایلی خود را ملزم به حجاب نمی‌دانند.
با کمک فناوری ژئوماتیک، سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بر عملکرد نهادها و موسسات مرتبط با این حوزه طراحی و به کار گرفته شد.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ