رنو فلوئنس از سال ۲۰۰۹ به عنوان نسل دوم رنو مگان به جهانیان معرفی شد و در سال‌های مختلفی دستخوش فیس‌لیفت شد. اولین فیس و مدل اصلا طراحی خوبی نداشت، اما تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد طراحی متعادل‌تر و بهتری پیدا کرد و متناسب با سیاست‌های جدید طراحی در رنو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
گلر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به لغو اردوی خارجی تیمش واکنش نشان داد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آن‌ها سخنرانی کرد.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
رسانه‌ها از حمله یک فرد ناشناس به کنسولگری ترکیه در نیویورک خبر داد.
تاریخ معاصر عکسی از مصطفی کمال آتاتورک میزبان رضاشاه در سفر او به ترکیه، سال ۱۳۱۴ را منتشر کرد.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
خطای وحشتناک سیدمجید حسینی روی ستاره سابق آرسنال و بازیکن کنونی گالاتاسرای با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد.
ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودرو‌های برند‌های مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T ۱۰ X را تولید کند. ۲۹ میلیارد دلار حاصل صادرات خودرو‌های مونتاژی ترکیه به کشور‌های دیگر است.
شهربانو منصوریان عکسی لاکچری را به همراه همسر و فرزندش در استوری اینستاگرام منتشر کرده است.
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
بارسلونا با برتری یک بر صفر برابر ویارئال در لالیگا جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد.
تمرین امروز پرسپولیس پیش از جدال با هوادار با ادای احترام اعضای این تیم به جانباختگان زلزله ترکیه همراه بود.
مکزیک نیز در ادامه کمک کشورهای سراسر جهان به ترکیه پس از زلزله مرگبار این کشور، تعدادی از مشهورترین سگ‌های امدادگر خود را به آنکارا اعزام کرد.
همبازی سابق رونالدو پیراهن امضاشده او را برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه به مزایده گذاشت.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
در پی پرواز موفقیت آمیز نخستین هواپیمای جنگنده بدون سرنشین ترکیه مراسم جشنی از سوی شرکت سازنده این هواپیما برگزار شد.
واتچریا یکی از چهارپایان اولیه بود، همانطور که اولین مهره داران خشکی - حیوانات با ستون فقرات - شناخته شده بودند. این‌ها پیشینیان مهره داران زمینی امروزی بودند؛ دوزیستان، خزندگان، پرندگان و پستانداران.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
برکان که حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد و با سیستم تسلیحاتی SARP کنترل از راه دور ادغام شده است، برای افزایش پشتیبانی نیرو‌های مسلح ترکیه و عناصر امنیتی در میدان توسعه داده شده است.
محمد نادری، مدافع ایرانی تیم فوتبال آلتای اسپور ترکیه که به تازگی دوباره با عقد قراردادی به این تیم اضافه شد، در تمرینات شرکت کرد.
سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که در لیگ قهرمانان آسیا در تیم پیکان بازی میکرد دوباره در تست‌های پزشکی پیش فصل تیم فنرباغچه ترکیه شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ