پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر خواستار آزادی رئیس جمهور معزول نیجر و خانواده‌اش شد.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین پس از بازدید از شهر جنین در شمال کرانه باختری، حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه را دردناک توصیف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و تصمیم سران این رژیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت‌وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
هیأت‌های نمایندگی اتحادیه اروپا در قدس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخریب گسترده املاک و خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این تخریب‌ها و توقف شهرک‌سازی شدند.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار مواضع مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران و ادعای بی‌اساس ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین مدعی شد که نقش او به عنوان هماهنگ کننده دیپلماسی هسته‌ای مانع از فشار روی تهران بر سر اقداماتش در داخل یا خارج نمی‌شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که احیای توافق هسته‌ای با ایران در راستای منافع این اتحادیه است.
اتحادیه اروپا نسبت به تشدید خشونت صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
سرلشکر باقری: در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌شان آمریکا، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها و معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز سه شنبه به وقت محلی در نیویورک با معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در سومین روز از مذاکرات وین با معاون رییس اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام دیدار کرد.
دور دوم مذاکرات عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش برگزار شد.
جلسه دوجانبه رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها، برای رایزنی درباره حل مسائل باقی‌مانده برجام، با نماینده روسیه و اتحادیه اروپا در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای ادامه مذاکرات در راستای احیای برجام راهی وین شدند.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ