وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش تربیت معلم برای نقش آفرینی در جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- مدارس یکی از مهم‌ترین جایگاه‌ها برای تربیت کودکان هستند، اما مقوله تربیت در وزارت آموزش و پرورش کمرنگ بوده و از این رو مسیر فرهنگی مدارس، سمت و سوی مناسبی ندارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معلم نباید خود را بی نیاز از آموزش‌های ضمن خدمت بداند و معلمان باید در کنار فعالیت‌های روزمره به فراگیری اصول تعلیم و تربیت بپردازند.
در سند تحول بنیادین معلم به فردی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر تربیت دانش آموز را در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارد. در این گزارش به این موضوع پرداختیم که خود معلمان تا چه حد با سند آشنا هستند
سند تحول بنیادین آموزشی بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی تاکید دارد؛ آموزش وقتی مهم است که در کنار پرورش و همراه با شیوه‌های جذاب انقال مطلب باشد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب استاد در دانشگاه فرهنگیان باید اصلاح شود و از سال آینده کنکور تربیت معلم برگزار خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به‌جای تربیت‌معلم از روش تأمین معلم استفاده کردیم و این اشتباه راهبردی، آثار خود را بر نظام تعلیم و تربیت گذاشته است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهبری فرایند تحول و اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین گفت: کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده برگزار می‌شود.
تربت حیدریه ـ همزمان با آغاز هفته معلم دو پروژه ورزشی شامل چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع متعلق به فضای ورزشی آموزش و پرورش تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
تربت حیدریه ـ مدیر آموزش وپرورش شهرستان زاوه از برگزاری ۱۴ برنامه همزمان با هفته معلم در شهرستان زاوه خبرداد.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته معلم، اعلام کرد: از رئیس جمهور به جد انتظار می‌رود حوزه‌های اساسی و مراکز تصمیم‌سازی پنهان و پیدای تعلیم و تربیت را، به طور مستمر پایش کند.
مشهد ـ رئیس استانی همایش ملی و بین‌المللی تربیت معلم گفت: نخستین همایش بین المللی تربیت معلم با رویکرد «معلم آینده» ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
تقسیم بندی معلمان در رتبه‌های ۵گانه و تحقق اهداف اصلی آن یعنی ارتقای صلاحیت معلمان، تثبیت مرجعیت آنان و ارتقای کیفیت تعلیم‌وتربیت از اهداف اصلی قانون رتبه بندی معلمان است.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.
یزد- وزیر آموزش و پرورش گفت: از آنجا که معلم یکی از ارکان اصلی آموزش و تربیت است، فرآیند جذب معلمان در آموزش و پرورش اصلاح می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه اجرای قانون سرباز قهرمان و موضوع استخدام مشمولان و قهرمانان به عنوان معلم تربیت بدنی فراهم می‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه استخدام سربازقهرمانان به عنوان معلم تربیت بدنی فراهم خواهد شد.
اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: دغدغه معیشتی معلم گناهی بر گردن سیاست‌گذاران است که به هیچ وجه اجازه ندادند معلم با فراغ بال در امر آموزش و تربیت اهتمامی جدی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ