تقسیم بندی معلمان در رتبه‌های ۵گانه و تحقق اهداف اصلی آن یعنی ارتقای صلاحیت معلمان، تثبیت مرجعیت آنان و ارتقای کیفیت تعلیم‌وتربیت از اهداف اصلی قانون رتبه بندی معلمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پیشرفت کشور در حال حاضر معطل مذاکرات هسته ای نمانده بلکه فعالیت های هسته ای مناسبی را در چارچوب قوانین جهانی شاهد هستیم.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
وزیر کشور با اشاره به نقش معلم گفت: آنچه که امروز مطرح می‌شود که ما شاهد شکاف نسلی هستیم از نظر ما قابل قبول نیست، با این حال آنچه که می‌تواند نسل‌ها را به هم پیوسته کند اقدام معلمان است.
همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
سحر به عشق میز کنسول به کلاس نجاری می‌رود، اما آنگاه تازه متوجه می‌شود تا چه میزان به این کار علاقه دارد. می‌گوید: من معلم ریاضی دبیرستان و پیش‌دانشگاهی بودم. نیاز مالی هم نداشتم. اما در ۳۷ سالگی فهمیدم نجاری شغلی است که به من آرامش می‌دهد و حال خوبی با آن دارم.
همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) میلیونها دوستدار اهل بیت(ع) در کربلای معلی به زیارت سالار شهیدان(ع) و مقام امام زمان در کربلا رفتند.
همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) میلیونها دوستدار اهل بیت(ع) در کربلای معلی به زیارت سالار شهیدان(ع) و مقام امام زمان در کربلا رفتند.
همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) میلیونها دوستدار اهل بیت(ع) در کربلای معلی به زیارت سالار شهیدان(ع) و مقام امام زمان در کربلا رفتند.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر مردم تحت فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند و یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بشر در غرب امروز در حال بازگشت به دوران جاهلیت است چون چیزی برایش اهمیت ندارد.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.
پایگاه خبری شبکه المیادین در تحلیلی خود درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری به روند تحولاتی که منجر به تضعیف آمریکا و غرب شده، اشاره کرد و نوشت که نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است.
مجید جلالی در اظهارات اخیر خود حسابی از خجالت تیم های لیگ برتری درآمده و لیگ امسال را یک لیگ ساکن و غیرسازنده نامید.
یکی از نزدیکان حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید به علت بیماری جزئی در بیمارستان بستری شدند که با انجام جراحی لازم، حال فعلی معظم له خوب است و فردا ترخیص شده و به قم باز خواهند گشت.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۸۴۰ هزار معلم اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی وارد کرده اند و فرآیند رتبه بندی در حال طی کردن مراحل پایانی است.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
فیلمی از حال و هوای زائرین اربعین حسینی در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ